woensdag 22 januari 2014

Een cadeautje met strik!

Zoek je op donderdag de '52 weeks' challenge??
Klik dan HIER.

Hallo allemaal!!

Leuk als je vandaag weer even langs komt op mijn 
blog!! Ik heb weer iets om te kunnen laten zien :-)

Ik zit even in hele drukke weken.. 3 workshops en 
2 artikelen voor tijdschriften die allemaal voorbereid en
gemaakt moeten worden.. Na volgende week komt de 
rust hopelijk een beetje terug, zodat ik ook eindelijk weer
reacties bij jullie kan achterlaten.. Vind het altijd zo jammer
als daar niets van komt, maar het is even niet anders..

Ik heb een kleine pizzadoos als cadeautje ingepakt :-)
Leuk om iets in cadeau te geven!!

Dit pakje is om alvast de komst van de Sale-a-Bration 
een beetje te vieren! Mét grote strik erop!!

De grote bow-die is nog te bestellen tot einde van de maand.
Ik wil de 29e nog een bestelling doen en dan kan hij nog net
mee komen.. Laat me weten als je hem nog wilt hebben!!
En de Sale-a-Bration loopt dan al!! Dus kun je bij iedere 60 euro
iets uitzoeken.. 

Zoals bijvoorbeeld op deze foto:
- stempelset met teksten (ingekleurd met stempelstiften/markers)
- banner pons (vaantjes)
- Papier pakket

En hebben jullie mijn nieuwe logo al gezien?? Deze is gemaakt
door Miranda van Atelier 9. Echt helemaal super! Bedankt nog
Miranda!!

'n Fijne dag allemaal!!
Liefs, Yvonne x

14 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er goed uit Yvonne.
Liefs, Marianne

Erica ♥ zei

Dat ziet er heel fleurig en gezellig uit, leuke kleuren ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Ingrid Reyners zei

Erg leuk gemaakt Yvonne, een leuk idee om een kleine pizzadoos te versieren, komt altijd goed van pas. De strik blijft een echte blikvanger. Je logo ziet er leuk uit, gezellig zo, met het kopje in het midden. Groetjes, Ingrid.

Els zei

Een heel mooi doosje is dit en erg leuk gescrapt.
Veel plezier het weekeinde.
Groetjes, Els

Unknown zei

Prachtig Yvonne!
Groetjes van Ageeth

Diny zei

Wauw....prachtig Yvonne...als je naar het donkere DP kijkt is het net of je er snel langs loopt...haha!

Groetjes en tot morgen met een kerstkaartje!

Diny

Rosina zei

Prachtige is je pizzadoos geworden Yvonne, je zal hem maar als cadeautje krijgen....

groetjes Rosina

Unknown zei

Enige doos Yvonne, die supergave strik erop maakt het extra feestelijk! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Jeannette zei

je hebt er weer iets moois van gemaakt Yvonne, de doos is al een cadeautje op zich, groetjes Jeannette

Renate zei

Ohw, wauwie! Deze is wel weer ff super leuk gemaakt. De grote strik heb ik ook in m'n hobby assortiment zitten :o)
Heb je even geen tijd om bij ons te komen 'spieken', dan 'spieken' wij toch gewoon bij jou. Je logo is helemaal super.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Dat ziet er leuk uit zeg! Mooie met die strik!
GerJanne

Carola zei

Leuk idee zeg om een pizzadoos te gebruiken. Deze ziet er super uit. Mooie strik.
Groetjes Carola

Creations by Jolan zei

Lol Yvon ik heb hetzelfde probleem..... FF doorbijten allebei daarna weer meer tijd voor andere dingen!
gr Jolan

Thamar, zei

Ik sluit mij ook helemaal aan bij de dames boven mij. Het is een erg mooie doos geworden en de strik vind ik ook super. Groetjes en een fijne avond