donderdag 2 januari 2014

Gelukkig nieuwjaar!!


Zoek je de '52 weeks of Christmas' challenge?? Klik HIER.


Gelukkig Nieuwjaar!!! En natuurlijk de beste wensen voor iedereen!
Ik hoop dat het een SU-per jaar voor iedereen mag worden!


Wist je dat... Er door Stampin' Up! een set met Nederlandse tekststempels is uitgegeven?? Hierboven zie je een klein stukje van het doosje.. Bestelnummer #134966. Deze set is een clear-set (op rubber met foam voor op een clearblok). En dit is hem helemaal, mooi he?!




Mijn BigShot wilde het nieuwe jaar niet mee in.. Hij heeft het op Oudjaarsdag begeven dus ik doe vrijdag een extra bestelling bij Stampin' Up! Wil je ook graag iets hebben?? Geef het me door en je hebt het volgende week in huis!!! Alvast bedankt!!!!

Zaterdag vind je hier weer een nieuw kaartje op mijn blog!
Liefs, Yvon

3 opmerkingen:

anja curvers zei

De allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar dat het maar een SUper creatief jaar mag worden. Enne mijn eerste kerstkaartje voor dit jaar is alweer een feit, hi,hi.

anja curvers zei

De allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar dat het maar een SUper creatief jaar mag worden. Enne mijn eerste kerstkaartje voor dit jaar is alweer een feit, hi,hi.

Cis-sy zei

U ook de beste wensen! En dit jaar wilde ik idd ook proberen mee te doen! Leuk!
Groetjes xoxo