donderdag 27 maart 2014

Liftchallenge kaart voor jarige

Klik HIER voor de 52 weeks challenge!!

Hiep Hiep Hoera!!!
Een vriendin van mij is vandaag 40 geworden.. Gefeliciteerd!! 
En daar hoort natuurlijk een kaartje bij! Ik heb de nieuwe 
Liftchallenge gebruikt als basis.. En wat een uitdaging was
het weer :-)

De dames van de Liftchallenge (klik HIER) vinden iedere keer
weer mooie en originele kaarten om te liften. Dit is mijn bijdrage:


Ik heb de kleurtjes al vaak gebruikt de laatste tijd en ze
blijven mooi :-) Het papier komt uit het FreshPrints blokje
van Stampin' Up! De stempels zijn ook van SU en komen
uit de Nederlandse Sentimenten set. 

xx Yvon

9 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat leuk bedacht zo, mooie kaart ☺
Gezellige en fijne dag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Diny zei

Oh....deze kaart is ook heel leuk Yvonne!

Groetjes Diny

Cornelie zei

Super leuk gedaan met de naam erin verwerkt!! Deze kleurtjes vervelen mij ook niet. Toffe lift, dank je wel Yvonne!

Nadine zei

Wat een toffe persoonlijke kaart, geweldig! Daar is je vriendin vast heel blij mee. De kleurencombi is ook te gek, heel leuk gedaan! Fijn dat je weer met ons meedoet Yvonne!

Antoinette Voorn zei

Gaaf met het mintkleurtje!

Renate zei

Kei leuk kaartje. Toch moet ik nog wel een beetje wennen aan deze kleurencombi. Zal 'm zelf niet snel gebruiken denk ik. Maar als ik zie dat er een kaartje mee gemaakt is denk ik... owkeej, het kan dus wel.

-xies- Renate.

Marjan zei

ja, die kleurcombi vind ik ook heel mooi! Je lift is dat ook, zo leuk die naam erin verwerkt op die manier! Dank je wel voor het (weer) meedoen met de Liftchallenge, Yvonne.

Rosina zei

Heel leuk is jouw liftkaartje geworden Yvonne....SUPER!!!

Groetjes Rosina

Brendaxx zei

Erg mooi kaartje, superkleurtjes ook!