dinsdag 17 juni 2014

Cards and Scrap: randen distressen!

Vandaag begint op het Cards and Scrap Challenge Blog
(klik HIER) weer een nieuwe scrap-challenge! 

Het is de bedoeling om randen te distressen, oud te maken..
Ik ben eigenlijk van het strakke scrappen, dus het was een
challenge, ook voor mij :-)

Ik heb een lay-out gemaakt met foto's van mijn zoontje
Sam, toen hij voor het eerst zonder zijwieltjes fietste.
Helemaal trots!! Sam zelf en mama natuurlijk ook!

Ik heb als basis een wit vel gebruikt. 
Ik heb de randen met bruine inkt bewerkt en met
de stempelset 'Rev Up the Fun' heb ik ook nog
bandensporen gestempeld..

Op mijn eigen manier ditress :-)

Kijk even op het challengeblog voor meer voorbeelden en doe mee!!

De sponsor is van deze challenge is:

xx Yvonne

7 opmerkingen:

Lia zei

En oma is ook trots! Wat een stoere vent en knappe mama die er weer een mooie lo van heeft gemaakt!
xx mam

Antoinette Voorn zei

Ohhh super stoer en prachtige kleuren met een mooie lO!

Antoinette Voorn zei

Ohhh super stoer en prachtige kleuren met een mooie lO!

Je@net zei

Prachtig lootje, Yvonne. Heel mooie kleuren en zo lekker stoer!

Ghea zei

ontzettend goed van Sam om zonder zijwieltjes te fietsen, en wat mamma betreft een fantastische layout heb je er van gemaakt.
Liefs Ghea

Renate zei

Ohw, wauwie. Wat heb je dit geweldig leuk gemaakt zeg. Dit is inderdaad zo'n moment wat je vast moet leggen op de gevoelige plaat.

-xies- Renate.

Diny zei

Wat een stoere vent!
Prachtig hoe je het allemaal weer verwerkt hebt Yvonne....en het randje is wel goed gelukt geloof ik!

Groetjes Diny