donderdag 26 juni 2014

Liftchallenge en sneakje

Bedankt allemaal voor de leuke reacties op de kaart
voor het KKT! Er zijn altijd zoveel leuke deelnemende
kaarten!! Vandaag heb ik weer een challenge-kaartje.
Maar nu voor de Liftchallenge! O.a. door de vakantie 
kon ik de afgelopen keren niet meedoen, maar hij is
weer zo leuk, dus ben ik gisteren meteen aan de slag
gegaan en dit is het eindresultaat:

Het is bijna een kopie.. Dat gebeurd al snel als
je bijna dezelfde materialen hebt!

Alles is van Stampin' Up! behalve de blaadjes..

En dan het sneakje wat ik voor jullie heb.. De bloemen zijn 
ingekleurd met de nieuwe blendabilities van Stampin' Up!
Deze zijn vanaf komende dinsdag 1 juli te bestellen!! Dan gaat
de nieuwe catalogus in!
Het zijn een soort copic-markers en zitten met 3 tinten van dezelfde 
kleur in één verpakking.. Zo kun je mooie schaduwen maken!

Dit zijn de gebruikte materialen..

En is dit vast een foto van de kleurtjes!! 

Kijk op het Liftchallenge blog voor meer info over de challenge,
klik HIER.

Op mijn Facebookpagina geef ik vanavond een candy weg..
Als je mee wilt doen, klik dan HIER.

Liefs, Yvonne xx

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Lief mooi kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Yvonne!

Ingrid Heijnen zei

Mooi is deze Yvonne, ik ga er ook eens mee aan de slag denk ik! Eerst nog even de laatste voorbereidingen voor mijn inloopochtend van aanstaande zaterdag ;)

Groetjes Ingrid

Margot zei

Gaaf! Ik vind die van jou mooier dan het origineel, meer 1 geheel!

Els zei

Echt wel een kopie.
Maar mooi gedaan hoor.

Miranda V zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Miranda V zei

De liftkaart is zeker te herkennen in jouw kaart ;-) ik vind het een hele mooie kopie/lift! Leuk dat je zoveel gelijkende materialen hebt, ik had die niet dus heb nogal zitten worstelen haha. De paarse kleur van de bloemen komt ook erg mooi uit!

Marjan zei

Supermooie lift, Yvonne! Met toch je eigen inbreng en in heel mooi kleuren! Dank je wel voor het weer meedoen met de Liftchallenge.

Stampidoe@gmail.com zei

Geweldig uitgevoerdd Yvonne, ben er helemaal weg van,
groetjes Yvon...

Cornelie zei

Prachtige lift! Leuk dat je er weer bij bent! Mooi de twee bloemen op elkaar! Toffe lift! Dank je wel!

Nadine zei

Met frisse moed na de vakantie en zie het resultaat: een prachtige kaart! Heel mooi gekleurd, scherpe afbeelding. Prachtig kaartje voor de liftchallenge, dankjewel!