donderdag 14 augustus 2014

Hang in there!!

Vandaag geen kerstkaart, die krijgen jullie zaterdag dit keer :-)
Maar een kaartje met een nieuwe hostess-set van Stampin' Up!

Deze set kun je verdienen als je voor 200 euro of meer besteld,
of een workshop organiseert en dat er dan voor 200 euro of 
meer besteld wordt.. Hij is echt leuk!!

De set heet 'Nuts about you'  en er zit een boom met hele leuke 
beestjes in! Deze opossum was meteen één van mijn favorieten
uit de catalogus..

Ik heb de boom eerst met bruin gestempeld en daarna op een los
stuk papier met groen. De groene blaadjes heb ik uitgeknipt
en over de bruine geplakt..

 Dit zijn de gebruikte materialen:


Kom je zaterdag nog even kijken naar de kerstkaart??
Met daarop weer een sneakje van nieuwe producten!
Tot gauw!! xx Yvonne

6 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke kaart Yvonne....SUPER!
Mooi hoe je de boom hebt gedaan...en de blaadjes apart erop geplakt geeft een beetje diepte....prachtig hoor!
Ben benieuwd naar je kerstkaartje van zaterdag.

Groetjes Diny

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Yvonne. Erg gave set is dat, zeg!

lenywim35 zei

Leuke kaart weer hoor, al is het geen kerstkaart. Houden we tegoed dus. gr leny w

GerJanne zei

Superleuk kaartje! Mooie kleuren!
En zeker kom ik zaterdag of anders zondag nog even bij je langs!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi is dit kaartje weer Yvonne, KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Ingrid Heijnen zei

Leuk is hij zeker Yvonne! Tot dinsdag, ik heb zin in ons teamtreffen!!

Groetjes Ingrid