donderdag 25 september 2014

52 weeks met challenge van Ans

Dit bericht is een kopie van mijn bericht op het 52 weeks
blog.. Klik HIER om naar het blog te gaan en mee te kunnen
doen!!

Donderdag, kerstkaartdag! Eigenlijk was het vandaag de challenge
van Ans, maar zoals jullie inmiddels weten, is zij herstellende
van een operatie.. We hopen dat ze gauw weer zo goed is
opgeknapt, dat we haar mooie kaarten weer kunnen bewonderen!

Vandaag heb ik de challenge van haar overgenomen.. Ans heeft
wel de challenge verzonnen en die is: gebruik een kerstman op
jouw kaart! 

Ik heb van alles door elkaar gebruikt, qua materialen en 
merken.. Het plaatje had ik al heel lang liggen.. Geen kerstman
met een rode muts, maar wel een kerstman :-)


Deze challenge moet lukken toch???
Doe je ook (weer) mee???

Veel succes!!
Lieve groetjes, Yvonne

9 opmerkingen:

Els zei

Erg leuke kerst kaart Yvonne en heel sfeervol.
Groetjes, Els

Erica ♥ zei


Hoi Yvonne,

Prachtige kerst kaart ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

jolanda zei

prachtige kaart

Diny zei

Leuke kaart....leuke challenge weer Yvonne!
Ik zeker weer proberen mee te doen. voor vandaag heb ik mijn kaartje al geplaatst.

Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagd kaartje, mooi gedaan ! de 'joy' vind ik er helemaal bij passen zo
grtjs,martina
x

lenywim35 zei

Dit is een mooie kaart Yvonne. Probeer vanavond een kaart te plaatsen. Nu even bloggen. Gelukkig heb ik ook nog een kaart met een kerstman liggen, die plaats ik volgende week wel, dat ik toch goed?
gr leny w

Rosina zei

Heel mooi is jouw inspiratiekaartje Yvonne....Ik had ook op de challengeblog al gereageerd....Ik ga zeker volgende week weer proberen mee te doen,

groetjes Rosina

GerJanne zei

Mooi kaartje en hoewel ik niet zo dol ben op Kerstmannen, vind ik deze kerstman wel erg leuk!
GerJanne

Irene zei

Wat een bijzondere kerstman op je leuke kaart Yvonne!!

xx Irene