donderdag 18 september 2014

Week 38 van de 52 weeks of Christmas

Tussen de bedrijven door heb ik toch nog even een kerstkaartje
gemaakt! Tja, kerst komt dichterbij, dus ik wil proberen toch
weer iedere week een kaartje te maken!

Ik heb allerlei materiaal door elkaar gebruikt.. Twee stansen
een label, een achtergrondpapiertje uit een oude Hobby
Handig.. Wie wat bewaard.... Hihi..

Ik werk echt zo graag met kraft! De combinatie met rood
en wit geeft me al een beetje kerstgevoel..


Ingrid heeft vandaag op het 52 weeks blog een kaartje 
geplaatst.. Neem even een kijkje!! Klik HIER..

Het trouwalbum is zo goed als af en er ligt nog een opdracht
te wachten, dus ik ga gauw weer verder..
Een hele fijne dag!! xx

14 opmerkingen:

Nelleke zei

Wow wat leuk Yvonne. Ik had dezelfde gedachte wat is dat toch een leuke kleuren combi dat rood-wit en kraft. Groetjes, Nelleke

Anoniem zei

Tis weer een mooi kaartje geworden, Yvonne!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Erica ♥ zei

Hij is gaaffff ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi kerstkaartje Yvonne, kraft met rood en wit is inderdaad een geweldige combi. Leuk de hertjes en het label.
Lieve kerstgroetjes, Ingrid.

Je@net zei

Wat is dat leuk geworden, Yvonne!

Ans Gilbert zei

prachtige kaart Yvonne,
mooie kleurencombi en gave mallen,
super..liefs Ans

Nancy zei

Hey Yvonne,

Rood, wit en craft, een geweldige kerstcombinatie!!! Hou er ook erg van... Mooie kaart maakte je er mee!

Liefs,
Nancy

Hanneke zei

Traditionele kleuren blijven mijn favoriet voor kerstkaarten!
Met rood- wit -kraft kun je alle kanten uit!

Groetjes Hanneke

Grietje Jansen zei

De kleuren passen inderdaad goed bij elkaar, en het is ook een leuke kaart geworden.
Toch is het nou net niet echt mijn ding dat kraft.
Maar iedereen hoeft ook niet dezelfde smaak te hebben nietwaar, dan zou het toch ook wel saai worden.

Grietje

Rosina zei

PRACHTIG kerstkaartje Yvonne, zo mooi gecombineerd dat kraft met het rood....en dat samen met het mooie hertje en die leuke label maakt het tot een schitterend geheel...
Groetjes
Rosina

Diny zei

Wat MOOI Yvonne...inderdaad...kraft is zoooo leuk om mee te werken....bij mij is het op....nog een paar hele kleine stukjes.

Groetjes Diny

Wies zei

Mooie kerstkaart Yvonne. Mooie kleurencombinatie en het hert op de voorgrond.
Groetjes, Wies

GerJanne zei

Mooi zeg Yvonne. Die combi van rood en kraft is prachtig voor kerst!
Groetjes,
GerJanne

Gerdine zei

Mooi!