maandag 14 september 2015

Product in de Spotlight: Cottage Greetings kit

Hallo!

Leuk dat je even langskomt op deze maandag!!
Ik heb vandaag weer een keer een product in de spotlight staan; de kit 'Cottage Greetings'.
Een kit waar echt alles in zit om een mooie serie kaarten te kunnen maken! 

Maar ik zou ik weer niet zijn als ik er ook op een andere manier mee aan de slag zou gaan.. Dus naast de kaarten van de voorbeelden uit de kit, heb ik andere stempelsets erbij gepakt en zijn er twee kerst-/winterkaarten uit gekomen! Het leuke is, dat in dit soort kits materialen zitten die je niet los kunt kopen!! Bijna alle materialen (basiskaart met zilver, zilveren folie, dunne hout fineer, gestanste figuren, sequins) zitten in de kit! Zie ook de foto verder naar onderen..

Op donderdagavond 1 oktober gaan we met de kit aan de slag tijdens een workshop bij mij thuis in Boxtel! De kaarten hieronder mag je dan natuurlijk ook maken!! Opgeven kan tot en met zondag 20 september i.v.m. het inkopen van de kits. Kosten voor een avond zijn €26,50 incl. de kit!! Kijk voor alle informatie bovenaan mijn blog onder het tabje 'workshops'.


Op deze kaart heb ik zelf het achtergrondpapier gemaakt met Whisper White cardstock, Versamark, Lost Lagoon Inkt en de sneeuwsterren stempels uit de set '


Op de tweede kaart heb ik het dunne hout/fineer gestanst, want dat gaat prima!! Gewoon met stansen door de BigShot draaien, net als bij papier en je kunt hele mooie houten versieringen maken! De grote cirkel en het woordje 'Jolly' heb ik op die manier gemaakt. Het fineer zit in de kit!

Het houten sneeuwvlokje zit er niet bij, maar past natuurlijk wel hele mooi bij het geheel!

Dit is de inhoud van de kit.. Je kunt er 3 verschillende kaarten mee maken en van ieder 5 stuks, met envelop!! Genoeg materiaal dus voor 15 kaarten!!!

Cottage Greetings Card Kit
#138377 €19,50

Deze stempelset zit er niet bij. Het is de set die gebruikt is op de voorbeelden , maar kan natuurlijk voor veel meer gebruikt worden!!

Cottage Greetings Stamp Set
Wood # 138940 € 31,00
Clear # 139962 € 19,00

Deze one-layer kaartjes (alleen gestempeld, verder geen laagjes) zijn ook met teksten uit deze set gemaakt!! De eerste doet mee met de challenge van 'Less is More', klik HIER.

De opdracht was om een één-laags-kaartje te maken met tekst  'wishing' erop..


En dan is er nog een YouTube filmpje over de kit:
https://www.youtube.com/watch?v=4qjdxCtG_5M

Dat was het weer voor vandaag!! Ik hoop jullie weer inspiratie te hebben gegeven!!
Maak er een mooie dag van!!
Lieve groetjes, Yvonne

8 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Prachtige kaarten heb je met deze kit gemaakt Yvonne! Vooral het gold foil in combinatie met het hout fineer vind ik prachtig!!

Rosina zei

Wat een prachtige kaartjes heb je met die cardkit gemaakt Yvonne...hele mooie kleurtjes ook...

groetjes Rosina

Diny zei

Wat ontzettend GAAF allemaal Yvonne....zo keurig afgewerkt....super!
Groetjes Diny

Renate zei

Deze kaartjes zijn wel heel gaaf geworden zeg.

-xies- Renate.

Sazzle Dazzle zei

Elegant and classy cards and a great take on our one layer wishing challenge with the 3rd one.
thanks so much for sharing and taking part.
Sarah xx
Less is More

Chrissie zei

I love the delicate colours on your one layer card, perfect for our challenge!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Anne zei

Two super cards, love that layered cake!
Thank you for joining us
Anne
Less is More

Neets B zei

Great cards, I love that soft green. And your layered up cake looks wonderful.
Thanks for sharing with us.
Anita x
Less is More