dinsdag 8 december 2015

Kaartjes!!

Goedemorgen! 

Wat was het een drukke en leuke week vorige week.. Eerst Frankfurt, daarna de Sint (vrijdag, zaterdag en zondag hadden we feest) en nu eindelijk wat rustiger.. Max gaat naar school! Nog wel wat korter dan zijn klasgenootjes, omdat ze een continurooster hebben en het is soms nog wel een beetje moeilijk, maar ben zo trots op mijn kleine mannetje.. En dus kan ik deze week veel dingen oppakken, afwerken en beginnen.. Maar ik wil natuurlijk veel te veel, hihi.. Dus gewoon vooraan beginnen!

Het nieuwe jaar komt in zicht!! Op het Cards and Scrap Challengeblog begint vandaag een nieuwe challenge: Gebruik een kalendertje van 2016 op jouw kaart. Klik HIER om naar het blog te gaan en te kijken wat de andere dames hebben gemaakt!

Alle gebruikte materialen zijn van Stampin' Up, behalve de houten figuurtjes..

En dan nog een kaartje met de hibiscus die ik al eens eerder heb gemaakt.
Deze kaart maakte ik als swap voor de dames die ook in Frankfurt waren.
En voor de medewerkers op het Stampin' Up! hoofdkantoor.

De tekst 'from Holland' is gestempeld met de Alphabet Rotary Stamp.
Daarmee kun je zelf jouw eigen teksten maken!

Alle kaarten bij elkaar..

En tja, wat hoort daarbij: een pak stroopwafels, echt Holland :)

Ik heb inmiddels de eerste producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus 
binnen!! Jippie!! Ik hoop deze week ook alvast een paar sneakjes te
kunnen maken, zodat jullie ook al wat voorbij zien komen!
Langzaamaan zie je op Pinterest en internet al ideetjes.. Wordt vervolgd!!

Een hele fijne dinsdag!
Liefs, Yvonne

1 opmerking:

Je@net zei

Leuke kaarten, Yvonne.
En wat fijn dat Max het zo goed doet op school!