donderdag 11 februari 2016

Challenges-donderdag

Stampin' Up! bestellen?? Laat jouw bestelling meekomen met de 
verzamelbestelling van komende dinsdag 16 februari. Doorgeven
kan tot dinsdag 12u. y_vanbruggen@hotmail.com


Hallo! 

Het is donderdag, dus challenges-dag! 

Als eerste heb ik kaarten gemaakt voor de challenge van Dutch Card Lovers..
Eindelijk heb ik weer eens de tijd gevonden om met een challenge van dit
blog mee te doen. Ik heb er twee Valentijnskaarten mee gemaakt..


De schets die je gebruiken moet deze week.
Klik HIER om naar het blog van DCL te gaan.


Het strikje zit in een kit en eigenlijk op een paperclip, maar
die heb ik eraf gehaald.. Op de envelop heb ik een klein 
grapje verwerkt.. Het woord Valentijn komt uit de Nederlandse
set 'sentimenten'..


En dan niet te vergeten, de kerstkaart voor een nieuwe 52 Weeks!
Klik HIER om naar het blog te gaan en te kijken wat mijn collega DT-leden
hebben gemaakt! Dit is mijn bijdrage:


Een set met de beker-stans uit de 'A Nice Cuppa' serie..


Alle gebruikte producten zijn nog verkrijgbaar!!
Heb je vragen? Laat het weten!!

Een hele fijne donderdag!!
Liefs, Yvonne

22 opmerkingen:

Rosina zei

2 schitterende kaartjes Yvonne..zowel de valentijns als de kerstkaart zijn weer geweldig gemaakt met die leuke stampin up spulletjes...

groetjes en een fijne donderdag nog
Rosina
DT 52 WTC

Marjan zei

Je koffiekopkaartje zag ik al op FB, maar de kaart voor DCL nog niet, erg mooi Yvonne! Dank je wel voor het meedoen.

Monique zei

2 hele mooie kaartjes heb je gemaakt!
Lieve groet, Monique DT 52 WTC

Mieke zei

Whaw, heel erg mooi!

Colien zei

Wat een mooie kaarten, erg gaaf!
Grtz. Colien DT 52WTC

marian zei

Wooow wat een prachtige valentijskaarten en de kerstkaart vind ik ook super.
Groetjes van Marian.

Diny zei

Wat heb je weer twee SUPER kaartjes gemaakt Yvonne!
Groetjes Diny

Marijke zei

Je kerstkaart is super met die kop warme choco maar je Valentijnkaartjes mogen er ook zijn hoor! Erg leuk gedaan, toch wel erg leuke spulletjes van SU. Groetjes Marijke.

Rimmie zei

Wat een gave kaartjes! Jij hebt flink je best gedaan!

Groetjes

Rimmie

anneke's creaties zei

wauw wat zijn dit schitterende kaartjes
de valentijn kaartjes vind ik helemaal geweldig
erg mooi gemaakt

groetjes anneke

Margo zei

Wat een leuke kaarten ! Dat hartje is zo mooi en je grapje op de envelop is leuk gevonden !
Groetjes
Margo

!neke zei

Twwe hele mooie kaarten !!!!!

Suzan zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt Yvonne!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Schitterende kaarten Yvonne.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Mooi Yvonne!! Super!
Dat rood met wit is een prachtige combi!
GerJanne

Yvonne zei

Heel erg mooi Yvonne.
Super met het rood en wit.

Groetjes,
Yvonne.

Nancy Soetaert zei

SUpermooie kaartjes!
groetjes, nancy

afke zei

Mooie kaarten Yvonne! Houd zelf ook erg van de kleur rood! Je valentijnskaart is super en het grapje op de envelop vind ik erg leuk!
groetjes, Afke

Joke de Wit zei

Prachtig Yvonne.Gr.joke

Margot zei

Gaaf! De sketch heel goed gebruikt! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Ankie vd Polder zei

Wat een mooie kaarten. Groetjes, Ankie

anja curvers zei

Prachtige kaarten weer heel erg mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.