woensdag 13 april 2016

Kaarten techniek Art Specially en winnaar!

Stampin' Up! bestellen?? Dinsdagmiddag gaat er weer een bestelling uit,
i.v.m. de retired lijsten (ma 18-4) en de allerlaatste Weekly Deals. 
Geef je bestelling door voor dinsdagochtend 12u
via een e-mailtje naar:  y_vanbruggen@hotmail.com

Extra notitie: ik heb de vraag gekregen of ik de techniek nog een keer
uit wil leggen. Ik zal hier volgende week een foto-tutorial plaatsen, 
zodat je het thuis ook kunt proberen!

Zo.... We zijn weer bijgekomen van de dag beurs! Het was echt SU-per!
En het leuke is, ik ben alweer druk bezig met het volgende evenement, komende
zaterdag! Dan is het Stampin' Up! OnStage Event in Amsterdam. Een dag samen
met 200 mede-demonstratrices en de hele dag alleen maar Stampin' Up!
Ook weer zoooo ontzettend leuk! Daar zien jullie zeker ook hier weer een verslagje
van verschijnen!

Maar nu eerst, zoals beloofd, de kaart (en meer kaarten) met de techniek die 
ik afgelopen zaterdag op het Art Specially Event heb uitgelegd in de Make and Takes.


De kaart hieronder was het voorbeeld en ik heb er nog een andere uitwerking
mee gemaakt. Je kunt ook een gedeelte (zoals in de cirkel) uit stansen en verwerken.


De techniek wordt 'color-lifting' genoemd. Onder de stempelafdruk die gemaakt
is met transparante Versamark Inkt en clear (transparante) embossingpoeder, verhit
met de heat-tool, zie je de kleuren van de ondergrond donkerder worden. Je 'lift'
de kleur.


Door de combinatie van de felle kleuren met zwart en wit, komt de 
techniek heel mooi uit, maar je kunt natuurlijk iedere kleur gebruiken
die je wilt.


Ik heb nog en andere versie met maar twee kleuren. De paars-roze variant
is gemaakt op watercolor-paper, de felle kleuren op gewoon Whisper White
glad A4 papier. Zo ziet dezelfde techniek er heel anders uit!


Ik heb de 'Anniversary-kaarten' gemaakt voor twee team-leden die 
in de afgelopen weken hun 1e en 2e jubileum als demonstratrice 
hebben gevierd.


Heb je meegedaan met mijn Make and Take? Dan heb je zo een paar extra ideetjes
wat je met de techniek kunt doen! Maar had je ook kans om een stempelset
te winnen!! En de winnares is bekend! Uit de hele stapel formulieren heb ik 
er ééntje gehaald en dat is die van:


GEFELICITEERD! De set komt naar je toe!
Ik wil nogmaals iedereen die meegedaan heeft, heel erg bedanken!!
Iedereen die 'nee, liever niet' heeft ingevuld, ontvangt van mij verder
ook geen e-mails. Iedereen die 'Ja' heeft ingevuld, houd ik vanaf nu
op de hoogte!!

En als laatste vandaag, vind je hieronder de allerlaatste Weekly Deals!
Bij belangstelling gaat er vanavond
een extra bestelling de deur uit. In ieder geval
gaat er dinsdag een verzamelbestelling de deur uit..

Tot morgen! 
Lieve groetjes, Yvonne


De allerlaatste Weekly Deals.
Bij voldoende interesse gaat er vanavond
een extra bestelling de deur uit!!


3 opmerkingen:

Margot zei

Wat mooi! Doet mij denken aan vroeger, op de kleuterschool een vel papier helemaal vol kleuren met krijt, dan zwart maken met krijt en dan met een kraspen er over heen :)

Rosina zei

Heel mooi deze kleurige kaartjes Yvonne...zo te zien heb jij je wel vermaakt in Nijkerk...en voor aantaande zaterdag wens ik je ook heel veel plezier met Stampin Up maatjes...

groetjes Rosina

Renate zei

De vrolijke kleurtjes spatten heerlijk van mijn beeldscherm af. Jeetje... wat ziet dit er goed uit.
Ik kan de uitleg van de techniek wel een beetje volgen. ik ben benieuwd of het een beetje overeen komt met de tutorial in het filmpje.
Veel plezier komend weekend.

-xies- Renate.