maandag 18 april 2016

Retired lijsten!!

Stampin' Up! bestellen?? Morgenmiddag gaat er weer een bestelling uit,
i.v.m. de retired lijsten (vanavond na 21u!!) en de allerlaatste Weekly Deals. 
Geef je bestelling door voor dinsdagochtend 12u
via een e-mailtje naar:  y_vanbruggen@hotmail.com




Vanavond een extra blog-bericht!
Het is zover! De retired-lijsten zijn bekend: Klik HIER!!

Kijk op www.stampinup.nl of mocht je iets speciaals willen 
weten, vraag het mij als je er niet op kunt komen, want het zal 
druk zijn op de site..
Alle producten die gaan verdwijnen en niet meer in de nieuwe
catalogus komen te staan, staan op deze lijsten. Er staan 
producten op met en zonder extra korting, maar voor alles 
geldt, op is echt op!

 
Mijn stapel sets die eruit gaan....

Zit er iets voor je bij? Dan mag je dit aan mij doorgeven en 
zal ik het voor je proberen te bestellen! Dit kan met de verzamel-
bestelling die ik morgenmiddag na 12u doe of ik kan een aparte
bestelling voor je doen, die bij jou thuis bezorgd wordt, rechtstreeks
door SU, voor €5,95 verzendkosten. 

Zodra ik de nieuwe catalogus kan bestellen (3 mei) komt er een 
blogbeiricht met info en laatste nieuwtjes! Kom je tot 
die tijd al bij mij? Dan kun je hem al inzien! Ik heb hem afgelopen
zaterdag al mogen ontvangen. En hij is veeeeel te leuk :)

Een hele fijne avond nog!!
x Yvonne

Geen opmerkingen: