maandag 30 mei 2016

Sneak Monday.. Nog 2 dagen!!

Stampin' Up! bestellen? Woensdag 1 juni gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
De eerste bestelling uit de nieuwe catalogus! Geef je bestelling door voor zondagavond 21u. Wil je nog iets uit de oude catalogus? Laat het weten!  Tot 1 juni kan dit besteld worden..
Via een e-mailtje naar:  y_vanbruggen@hotmail.com


Hallo allemaal..

Om maar meteen met de deur in huis te vallen... Ik zal deze week zeer waarschijnlijk
minder/verder geen berichten met werkstukken plaatsen.. Ik heb vanochtend een telefoontje gekregen met slecht nieuws.. Omdat toen nog niet de hele familie op de hoogte was, heb ik het toen nog niet hier vermeld, maar inmiddels weet iedereen het wel.. Mijn lieve omaatje van 94 is overleden.. Sam en Max vonden het zo bijzonder om 3 oma's te hebben en dan vooral een ma van 94! Wat waren ze trots, vooral Sam... Rust zacht lieve oma, we gaan je missen...


Ik heb nog een paar kaartjes niet laten zien, dus die wil ik jullie vandaag laten zien.
Twee 'bedankt-kaartjes', meteen ook een bedankje aan jullie, als volgers van mijn blog!!
SU-per dat jullie even langs komen en aan diegene die (regelmatig) een reactie achter laten, een extra dikke 'dankjewel'!!

De eerste tag zat aan tassen met bestellingen voor klanten.. Met de 
nieuwe set 'Swirly Bird' en de nieuwe kleur 'Peekaboo Peach'.


En dit kitje hebben de twee dames ontvangen die meegedaan hebben
met mijn 'ijsjes-challenge'.


Beide kaartjes hebben een tekst uit de nieuwe set 'Thankful Thoughts',
met allerlei 'bedankt-teksten' groot en klein.. 

Woensdag gaat de nieuwe catalogus in!! En dan zijn de oude producten die 
verdwijnen (retired) niet meer verkrijgbaar. Wil je last-minute toch nog iets
hebben of met de eerste nieuwe-catalogus-bestelling iets mee laten komen,
laat het weten!! Dan ga ik dat voor je regelen..

Liefs, Yvonne x

3 opmerkingen:

Rosina zei

je laat ons wel schrikken hoor Yvonne...hopelijk is het niet al te ernstig...alvast sterke met alles...
en je kaartjes zijn weer geweldig leuk...en graag gedaan hoor ...ik kom met veel plezier telkens een kijkje nemen...

groetjes Rosina

Danielle zei

Gecondoleerd met oma Yvonne.... Ik herinner me mijn "kleine oma" (oma van mijn moeder) ook nog steeds, vond ik ook zo bijzonder. Sterkte! En je laat weer prachtige kaartjes zien!

Vera zei

Gecondoleerd Yvonne, sterkte de komende tijd,

Groetjes

vera