woensdag 4 mei 2016

Geboortekaartje en Hot Dog!

Stampin' Up! bestellen?? Maandag gaat er weer een bestelling uit, 
ook voor de retired lijsten!  Geef je bestelling door voor zondagavond 21u.
Via een e-mailtje naar:  y_vanbruggen@hotmail.com


Terwijl we overal al volop sneakjes zien uit de nieuwe catalogus, zijn er nog
steeds volop producten uit de nog lopende catalogus te krijgen en die zijn juist
ook zo leuk!!! De komende weken kun je de nog op voorraad zijnde producten 
nog gewoon te bestellen! Heb je vragen, laat het weten! Ik help je graag!

Vandaag als eerste een geboortekaartje, wat ik gemaakt heb voor een team-maatje.
Ze is oma geworden van een kleindochter.

Het is een kaartje geworden in Blushing Bride (roze) en Tip Top Taupe.
Met alfabet letters kun je zelf een naam toevoegen en is het kaartje 
extra persoonlijk!

En ook het tweede kaartje is persoonlijk gemaakt. Deze is voor de broer van
mijn vriend Rob en zijn gezin. Ze hebben pas hun nieuwe hondje mogen verwelkomen
en hij heet: Sproet!

Alle materialen zijn van Stampin' Up! alleen de letters van de naam niet..
Met de achtergrondstempel uit de set 'You've got this' en de spetters uit
'Gorgous Grunge' kun je zelf een bijpassende achtergrond maken, zonder
designpapier! Vooral de tekst vind ik heel erg mooi uit de set 'Hot Diggity Dog'.

Vandaag is het Dodenherdenking en herdenken we.. 2 minuten stilte in Nederland..
De vlag halfstok.. Denkend aan alle oorlogsslachtoffers..

 Dankjewel voor het langs komen!
Lieve groetjes, Yvonne

P.S. Je vindt deze kaarten vandaag ook op het Cards and Scrap Challenge Blog, klik HIER.

3 opmerkingen:

Maartje zei

Leuk om de naam van de baby er zo groot overheen te stempelen! Het blijft een leuke set. Ik krijg er ook geen genoeg van. Je hondenkaart is ook geslaagd! Groetjes Maartje

Unknown zei

En ik was er erg blij mee :-). Mijn schoondochter en zoon vonden het een prachtige kaart!
Dank je wel Yvonne!!!!

Patricia

Nicole Parmentier zei

Mooie kaartjes weer! Het kaartje van Sproet is mijn favoriet, leuk gevonden al die modderspetters!