zondag 1 mei 2016

Typisch Hollands!

Stampin' Up! bestellen?? Maandag gaat er weer een bestelling uit, 
ook voor de retired lijsten!  Geef je bestelling door voor zondagavond 21u.
Via een e-mailtje naar:  y_vanbruggen@hotmail.com


Typisch Hollands..

We kunnen allemaal wel een lijstje opnoemen, denk ik!! Het is het nieuwe thema voor de mei-challenge op het Cards and Scrap Challenge-blog, klik HIER.

Molens, tulpen en koeien vond ik te voor de hand liggend en dus bedacht ik iets anders:
een kopje Hollandse Melange thee uit een Delfts Blauw kopje met... jawel: Stroopwafels!!
Een kaart met een grapje.


Ik heb de stroopwafels gemaakt met een cirkel-stans, witte inkt en de Stampin' Up!
stempel 'Writing Notes' met lijntjes.
Het kopje en het thee-labeltje komen uit de set 'A Nice Cuppa', deze gaat helaas
verdwijnen, maar is nog verkrijgbaar, met (als bundel) of zonder stansen.


Heb je het Konings-dag bericht gezien? Daar had ik een Nederlandse vlag
gestempeld. Dit is gedaan met de 'veeg' uit de set 'Over the Rainbow'. Je stempelt
met blauw en rood op wit papier.


Doe je mee met de challenge? Misschien geeft deze foto nog inspiratie:



Vind je de nieuwe In Color kleuren 2016-2018 ook zo mooi?
En wil je het liefst straks alles in deze kleuren hebben? Doe mee met 
de In Color Share Club! waarvoor je je vanaf nu al kunt aanmelden.
Voor alle informatie, klik HIER (tabje bovenaan deze pagina).

Dankjewel voor je bezoekje! Een hele fijne zondag nog! 
Morgen weer een nieuwe Sneak-Monday.

Liefs, Yvonne x

2 opmerkingen:

Ruth zei

Superschön Yvonne...
Ich hoffe das Deutsch schreiben okay ist?!
Ein toller Blog, komme gern bei Dir vorbei!
Viele liebe Sonntagsgrüsse schicke ich nach Holland, Ruth

GerJanne zei

Ha Yvonne!
Hilarisch die stroopwafels. Wat een vondst. Ik ben er weg van!
Groetjes,
GerJanne