zondag 19 juni 2016

Fijne Vaderdag!

Stampin' Up! bestellen? 
Morgen, 20 juni, gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Geef je bestelling door voor vanavond 21u,
via een e-mailtje naar:  y_vanbruggen@hotmail.com
Ook voor de speciale 'Recht uit het Hart' actie!!


Een hele fijne Vaderdag vandaag!

Een extra berichtje vandaag met een wens..  En sterkte voor iedereen
die vader, papa of pap moet missen deze dag.. Dat de mooie herinneringen
je door deze dag mogen helpen...

Ik heb een kaart om te laten zien met de nieuwe stempelset 'One Wild Ride'.
Die moest ik hebben, ja echt, MOEST hihi.. Omdat mijn vriend Rob zelf motor
rijdt, is dit dé set om kaarten voor hem te maken..

Alle stempels op de kaart zitten in de set!
Ik heb alleen het zwart-wit gestreepte papier
en zilveren papier toegevoegd..

De laagjes papier zijn met nietjes vastgezet voordat
ik het geheel heb opgeplakt. De 'roadsign' heb ik door-
midden gesneden..

Natuurlijk hoort er ook een passende envelop bij.

Stampset 'One Wild Ride' 
#141724 clear €25,00
#141721 wood €35,00

Een hele fijne dag en tot morgen!
Lieve groetjes, Yvonne

7 opmerkingen:

Ruth zei

Wohoooo....
Eine ganz ganz klasse Karte Yvonne...
Einfach spitze!
Liebe Grüße aus Deutschland von Ruth

martina's kaartjes zei

helemaal mooi is ie zo geworden ! geslaagd kaartje !
grtjs martina
x

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Yvonne.GHr.Joke

Grietje Jansen zei

Hah, heel mooie stempel set ja.
Leuke kaart heb je er al mee gemaakt.

Grietje

GerJanne zei

Ha Yvonne,
Wat een gave stempel voor Rob. Als je een man hebt met een motor mag deze stempel niet in je collectie ontbreken.
Groetjes,
GerJanne

Colien zei

Wat een gave, stoere kaart! Love it!
grtz. Colien

Diny zei

Wat een super leuke kaart Yvonne!
Groetjes Diny