vrijdag 24 juni 2016

WINNEN!!!!

Stampin' Up! bestellen? 

Maandag, 27 juni, gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Geef je bestelling door voor zondagavond 21u,
via een e-mailtje naar:  y_vanbruggen@hotmail.com


Voor je het weet is het weer zover, de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen
in Den Bosch op 1, 2 en 3 september! Al moet misschien nog niet iedereen eraan denken, want dan zitten de vakanties er alweer op... 

Maar toch wil ik het alvast in de spotlight zetten! Waarom? 
Omdat ik vrijkaartjes mag weggeven!! Hier en via mijn Facebookpagina (klik HIER).
In totaal 5x TWEE kaartjes!! 

Wat moet je doen? Laat op op één van beide (of beide mag ook hihi) een
reactie achter dat je wilt winnen en wie je mee wilt nemen! Wordt volger van de pagina waar je een reactie achter laat (als je dat al niet bent).. En verder... Niets!! 

Meedoen kan het hele weekend!!
Dus t/m zondagavond. In de loop van volgende week maak ik de winnaars bekend.

Doe je mee?? Fijn weekend!
Lieve groetjes, Yvonne



De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen is dé beurs voor kaartenmakers, stempelfanaten, scrapbookers en alle andere hobbyisten met een passie voor papier. Het leukste creatieve uitje van het jaar voor beginners, maar óók de meest fanatieke kaartenmakers en scrappers kunnen hier hun hart ophalen.Deze beurs trekt bezoekers vanuit heel Nederland én België om  materialen in te kopen, inspiratie op te doen en de nieuwste trends te signaleren.

Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, Brabanthallen Den Bosch – 1, 2 en 3 september 2016
-          E-mailadres:                     info@knotsgekkekaartendagen.nl
-          Website:                            www.knotsgekkekaartendagen.nl
                   -          Prijs:                                    Kinderen t/m 12  jaar hebben gratis entree.
Volwassenen betalen €8,50 p.p. (Mits in gezelschap van een vrouw mogen mannen gratis naar binnen). Online kunt u uw entreekaart voor de beurs met € 1,50 korting p.p. kopen.

2 opmerkingen:

marion zei

Met jeroen natuurlijk, maar ik lees net dat hij gratis mag dan mag Monique nog heel gezellig meerijden in de auto

Rosina zei

Heel leuk weer Yvonne en ik ga dan met mijn vriendin...heerlijk nieuwe spulletjes scoren...leuk vooruitzicht ;-))
groetjes Rosina