donderdag 11 augustus 2016

Challenges-Donderdag

Stampin' Up! bestellen? 
Zondag 21 augustus gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Lever dan jouw gespaarde vouchers van juli in!
Geef je bestelling door voor zaterdagavond 21u, via een e-mailtje naar: 
 y_vanbruggen@hotmail.com


Welkom op Challenges-Donderdag!

Al is het deze weken meestal maar één kaartje.. 
Door de vakantie van de kinderen, ben ik zo'n beetje door mijn
voorraad kaartjes heen en kom ik niet toe aan veel nieuwe kaarten
maken... 
Maar de '52 Weeks to Christmas' (klik HIER) gaat gewoon door!!
Dus ook deze week weer kerst-inspiratie.. Al is het niet echt een
kaartje.. 
Begin van de week heb ik de nieuwe Stampin' Up! najaarscatalogus
verzonden aan mijn klanten. En daarbij heb ik een kleinigheidje gedaan.

Het zijn twee paperclips, één met kerstman en één met rendier, gemaakt
met de nieuwe 'Cookie Cutter' set. Een photopolymer set met bijpassende
pons! 

Dat werden veel kerstmannen..

En veel rendieren!!

Met de set kun je ook leuke eskimo's, beren en Gingerbread-poppetjes
maken! 

Omdat we nog middenin de zomer zitten, ga ik jullie de komende 
weken allen op kerstkaart-donderdag 'lastig vallen' met kerstmis.
Dus volgende week weer een nieuw idee met nieuwe producten!

Wil je ook graag de nieuwe catalogus ontvangen?
Laat het weten! Dan stuur ik hem naar je toe!

Lieve groetjes, Yvonne

6 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

leuk kadootje-ideetje!
groetjes, Nancy

martina's kaartjes zei

wow, wat een hoeveelheid ! superleuk gemaakt
grtjs,martina
x

Diny zei

Wat ben je toch een duizendpoot Yvonne....super leuk gedaan!
Groetjes Diny

Joke de Wit zei

leuk Yvonne.Gr.Joke

Rosina zei

Heel mooi deze kerstpaperclipjes Yvonne....zo leuk gedaan....TOPPIE!!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Colien zei

Oh, wat een gave set! Leuk om ze op een paperclip te verwerken, gaaf effect!
grtz.Colien