zaterdag 1 oktober 2016

Happy World Card Making Day!

Stampin' Up! bestellen? 
Maandag 3 oktober, gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Ook voor de oktober-acties die hieronder vermeld staan!
En bestel je vandaag bij mij (op deze speciale dag), ontvang je 
bij jouw bestelling een leuk kaarten-maak setje GRATIS!! 
Geef je bestelling vandaag of uiterlijk zondagavond door voor 19u, 
via een e-mailtje naar: y_vanbruggen@hotmail.com

---------------------------------------------------------------------------------------------------


HAPPY WORLD CARD MAKING DAY!!!

Je zult het op veel blogs en Facebookpagina's voorbij zien komen vandaag!
Het is World Cardmaking Day!  Ga jij vandaag ook aan de knutsel??
Ik hoop vandaag nog wat kaarten te kunnen maken!

Ik wil iedereen die de afgelopen week tijdens de bloghop langs is geweest
bedanken! Dankjulliewel voor de reacties! Ik hoop dat jullie leuke inspiratie
hebben opgedaan. Heb je de hop nog niet gedaan? Kijk dan eens HIER.

Deze schriftjes (van de Hema) heb ik gepimpt met Stampin' Up!
materialen. Ik had een hele rij gemaakt als bedankjes voor bij bestellingen
en workshops.

Er zitten verschillende producten op, o.a. een herfstblaadje. 
De bomen beginnen hier nu langzaamaan te kleuren, het wordt echt herfst!
Het is weer eens iets anders dan een kaart of doosje en het
kan nog gebruikt worden ook!

Hieronder TWEE leuke acties, waarvan één speciaal voor deze dag.
Ook op mijn Facebookpagina (klik HIER) vind je een extra actie vandaag!
Een hele fijne dag!!!

Lieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Stampin' Up! heeft TWEE leuke acties!!

De eerste is geldig van 1 t/m 5 oktober. 
Diverse kaarten-maak-producten met 25% korting!!!


De tweede loopt de hele maand oktober!
Bestel 3 pakken van het geselecteerde designpapier en zoek
de 4e GRATIS uit!! Dus 4 voor de prijs van 3!


1 opmerking:

Rosina zei

Prachtige kaartje heb je gemaakt op deze speciale Card making day Yvonne...
Zooooo leuk gedaan!!!

groetjes Rosina