maandag 10 oktober 2016

Bedankjes

Stampin' Up! bestellen? 
Maandag 17 oktober, gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Ook voor de oktober-actie: 4 pakken dsp uitzoeken = 3 betalen!
Geef je bestelling vandaag of uiterlijk zondagavond door voor 19u, 
via een e-mailtje naar: y_vanbruggen@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Goedemorgen!!

Vanaf volgende week heb ik weer een set/thema in de spotlight 
op maandagen en woensdagen! 

De afgelopen week ben ik bezig geweest met de voorbereidingen van
Sam's verjaardag morgen. Uitnodigingen, traktaties maken.. En voor de teamdag
van mij 'SU-per team!' van 22 oktober! SU-per leuk om te doen! 
Maar daardoor vandaag geen echte post, want ik kan het nog niet laten zien :)
 Vandaar twee kleine bedankjes die ik afgelopen week maakte..

Een bedank-kaartje voor bij bestellingen..
Een echt CAS (Clean & Simple) kaartje.

Een prijsje wat gewonnen werd op mijn Facebook-pagina
op World Card Making Day..

Tot gauw!! 
Lieve groetjes, Yvonne



------------------------------------------------------------------------------------------------

Lopende actie:



Geen opmerkingen: