maandag 20 februari 2017

Nieuwe Sale-a-Bration producten!

Stampin' Up! bestellen?
Dat kan! Komende DINSdag (morgen!) gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit!
Geef jouw bestelling door voor maandagavond (vanavond!) 19u en ik laat het mee komen..
Zoek dan ook de 3 nieuwe Sale-a-Bration cadeautjes uit!
       -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb jij ze al gezien?? 
De drie gave, nieuwe cadeautjes die je GRATIS kunt uitzoeken bij jouw
bestelling? Vanaf morgen zijn ze verkrijgbaar, naast alle andere producten
uit de brochure van 4 januari.

Ik wil jullie alvast een sneak laten zien, met een filmpje van een collega en 
de link naar de online brochure.


Link brochure: klik HIER              Link filmpje Tami: klik HIER

Ook de andere acties blijven lopen: 2 GRATIS stempelsets als je nu instapt als 
demo en extra Rewards (gratis uit te zoeken producten) als je hostess bent op
een party of een grote bestelling plaatst.
Dus feest nog even met me mee en pak die voordelen zolang het nog kan!!

Als ik je ergens mee helpen kan, met vragen of wat dan ook, hoor ik het graag!
Lieve groetjes, Yvonne

1 opmerking:

lenywim35 zei

Leuke aktie Yvonne. Ik hoop dat je veel succes hebt. grts leny w