zaterdag 4 februari 2017

SCRAP CARD KITJES 2.0


Al heel wat jaren (ook met Stampin' Up!) verzorg ik kaart-kitjes die ik maandelijks uitbreng. Ik heb de kitjes onder de loep genomen en ze zijn nu nog leuker!!

Wat zit er in een kit?
Heel veel leuks!! Vind ik :) Zie de foto rechtsonder. De foto's links zijn een sfeerimpressie van de werkstukken die ermee gemaakt kunnen worden.

Ik mag er ook geponste en gestanste figuren/zakjes/boxjes aan toevoegen. Alleen stempel-afdrukken mag ik niet verkopen. Die kun je zelf toevoegen.



Wat houdt het in?
Je koopt een kitje met alle materialen erin om diverse werkstukjes mee te maken. Tot zover niets nieuws. Vanaf nu ga ik er ook voorbeelden en een werkbeschrijving aan toevoegen. Zodat je weet wat je met de kit kunt doen. Maar je hoeft hier natuurlijk geen gebruik van te maken, je kunt ook zelf met de kit je eigen uitwerkingen maken!!

Wat kost zo'n kit?
De kosten zijn €12,50 per kit of €15,00 inclusief verzenden. Mocht je twee kits willen hebben, betaal je 1x €12,50 en 1x €15,00 bij verzenden en bij ophalen 2x €12,50.
Dit is dus inclusief alle materialen die op de foto staan, werkbeschrijving met voorbeelden en eventueel de verzendkosten. De €12,50 is ongeveer de waarde van de producten die in de kit zitten.

Hoe te bestellen?
Stuur mij een mailtje (y_vanbruggen@hotmail.com) met de mededeling dat je de kit graag zou willen ontvangen en hoeveel kits. Je krijgt dan van mij een nota, welke je kunt voldoen door het bedrag over te maken.

Wanneer bestellen?
Vanaf nu zal ik zorgen dat de kit iedere maand de 1e of 2e bekend is (met soms uitzonderingen i.v.m. Vakanties, maar hiervan breng ik je tijdig op de hoogte). Ik zal deze bekend maken in de nieuwsbrief. Je kunt opgeven dat je hem iedere maand wilt ontvangen of je kijkt eerst of hij je aanspreekt.
Bestellen kan t/m de 6e van de maand (deze keer t/m 7e omdat het de eerste keer is). Daarna ga ik de materialen bestellen voor het aantal kits dat ik moet maken. De streefdatum om te verzenden is de 15e van de maand.

Tussendoor alsnog of na- bestellen?
Kan!!! Maar dan kan het misschien iets langer duren als er materialen uitverkocht zijn en besteld moeten worden.

Gebruikte stempels/stansen bestellen?
Wil je graag de set die gebruikt is ook ontvangen, ook dat kan! Bestel hem meteen mee!
Het is nu de bundel 'Cool Treats', met ijsjes. Deze is net geen 60 euro. Je krijgt er van mij dan een Tombow lijm bij t.w.v. €5,00 en je kunt dan iets uitzoeken uit de Sale-a-Bration!!! Wat dacht je van de Tasty Trucks? Zodat je het ijscowagentje in stijl erbij kunt gebruiken! Maar een ander product mag natuurlijk ook

Ieder maand komt er een nieuwe kit met een nieuw thema!!
Net zoals je gewend was (als je als kitjes ontving). Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.. Benieuwd wat je ermee kunt maken? Ik zal de komende dagen nog wat sneakjes laten zien!!

BESTEL NU DEZE 'COOLE' KIT, uiterlijk 7 februari!!
Fijn weekend!!

Lieve groetjes, Yvonne

1 opmerking:

marion zei

wat een leuk idee.....