vrijdag 14 april 2017

Fijn Paas-weekend!! En sneakjes..

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 
Maandagochtend 17 april gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19u ik laat het mee komen: y_vanbruggen@hotmail.com
Ook voor de producten uit de retired-lijsten!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een drukke week... Maar wel een hele leuke! 
De retired-lijsten zijn uit en met 4 dagen van huis te zijn geweest, loop je nogal achter.. 
Maar we zijn weer een beetje bij.. 

Ik wilde toch een snel projectje maken om jullie in ieder geval  een heel
fijn Paas-weekend te wensen!! Met producten die blijven en eruit gaan..

De egg-cartons gaan eruit en de stempelset ook..
De stempelset heet 'Basket Bunch' en heeft heel veel leuke
kleine stempeltjes. Iets verder naar beneden vind je de productinformatie.
Maar... De set en de framelits zijn in de aanbieding!!
De stempels zijn nu €21,25  en de stansen zijn nu €26.25.
Dat is meer dan de 10% korting op de bundel die je normaal gesproken
al krijgt! De bloemetjes en de basket kun je voor veel verschillende 
gelegenheden gebruiken!

De grote eieren zijn gemaakt met de Balloon Bouquet Punch.
Het kleine stukje onderaan de ballon is eraf geknipt en dan heb je een ei!
Het papier komt uit een nieuwe serie papier, verkrijgbaar vanaf 2 juni.




En dan een sneakje zoals beloofd! De nieuwe In Color kleuren
voor 2017-2019, gaaf he?!



En hieronder een paar foto's van cadeautjes die ik mocht ontvangen
op On Stage, ook gemaakt met nieuwe producten en kleuren.


Een kaart en cadeautje van Donna Griffith. Zij heeft bij in de maanden
voor OnStage geholpen met mijn presentatie..


En dit zijn 3 kaartjes die Sara (CEO) en haar man Sean Douglass
OnStage hebben gemaakt. Dat was echt zo leuk..  


Na hun presentatie
kreeg iedereen de stempelset van de foto mee naar huis en ze hebben
er een handtekening in gezet!  Als dank voor het helpen als 
Event Council Member. En het leuke is, ik mag in november en april
nog een keer.. Ik heb er nu al zin in :)


En als laatste mijn OnStage cadeautjes.. Voor swappen had ik helaas
geen tijd, maar ik had toch wat kleine cadeautjes gemaakt..


De tekst komt uit de set met de ijsjes uit de voorjaarscatalogus
en het goede nieuws is, die blijft!!



Een heel fijn Paas-weekend!! 
Komende week heb ik weer heerlijk de tijd om te stempelen,
dus zien jullie weer nieuwe projecten voorbij komen!
Tot dan!

Liefs, Yvonne

2 opmerkingen:

marion zei

fijn rustig paasweekend Yvonne....

Rosina zei

Heel leuk deze paascreatie Yvonne...ook voor jullie hele fijne paasdagen

groetjes Rosina