woensdag 7 juni 2017

Love Today Planner

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Maandag 12 juni, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 11 juni, 19u en ik laat het mee komen: 
y_vanbruggen@hotmail.com

EN WIE JARIG IS TRAKTEERT!
Bestel je maandag mee en bestel je voor meer dan 60 euro? Dan ontvang je van 
mij een GRATIS setje nieuwe mini-dimensionals en GRATIS verzenden!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jee wat vliegt de tijd!! Het is alweer te lang geleden dat ik iets
gepost heb... Met een lang weekend, dagje naar zee, gisteren een
workshop, gaan de dagen voorbij zonder dat je er erg in hebt!

Ik wil mijn nieuwe volgers welkom heten! Leuk dat jullie mijn
blog willen volgen!! En iedereen die de reacties heeft achter gelaten:
dankjewel!!! Ik lees ze altijd met heel veel plezier!

Inmiddels zijn de eerste bestellingen met producten uit de nieuwe
catalogus binnen.. In de bestelling van gisteren zat het product dat
ik mezelf voor mijn verjaardag cadeau heb gegeven: de nieuwe 
planner van Stampin' Up! En wat is hij gaaf!! Hij heet 'Love Today Planner'.

Ik ga hem gauw in  gebruik nemen! Ik heb wat foto's gemaakt om te laten zien 
wat erin zit.. Dat wilde ik graag delen. Wil je hem ook graag hebben?
Kijk dan bovenaan en onderaan dit bericht voor de bestelinformatie!

Extra informatie; er is ook een refill verkrijgbaar! In deze refill zitten
alle onderdelen, behalve de kaft. Ook leuk als je je eigen mapje 
maakt en wel de inhoud gebruikt!

Fijne dag!!
Liefs, Yvonne

(P.S. Morgen weer inspiratie-kaartjes hier op mijn blog!)

De hele kit..

4 Hoesjes met kleine vakjes, 2 enveloppen, post-its en een 
bladwijzer

Heel veel stickers! 3 vellen goud en 2 gekleurd

Tabbladen voor de maanden

Het mapje met de begin-pagina

Binnenkant

Maanden voor bijvoorbeeld verjaardagen

Week-indeling


Product- / Bestelinformatie:




Geen opmerkingen: