donderdag 31 augustus 2017

Bloghop Team Utopia

Bloghop start om 9.00u
Bloghop starts at 9.00u CET. For English or another language,
please use the translate button on the right. Thank you!!


Hallo!!

Leuk dat je langskomt op mijn blog! Vandaag houden we met een
aantal demonstratrices van Team Utopia een bloghop. Misschien
ben je al begonnen, dan ben je hier gekomen via mijn up Miranda.
Zo niet, kun je starten bij Tryntsje.
We laten jullie allemaal uitwerkingen zien met de producten uit
de nieuwe najaarscatalogus, die morgen online gaat. Veel
inspiratie dus! En mijn favoriete tijd van het jaar (Herfst en Kerst),
dus ik zit al helemaal in de sfeer!! Hop je mee??


Ik heb uitwerkingen gemaakt met de stempelsets 'Christmas Sweaters en Hug in a Mug'. 
Daarnaast heb ik nieuw papier (DSP) en nieuwe embellishments gebruikt.

Het eerste werkstuk is een kratje met 3 kaartjes van 7x7 cm 
en 3 envelopjes (nieuw!). De envelopjes passen precies in 
het kratje! 

De leuke, kleine afbeeldingen uit de set 'Hug in a Mug' 
passen perfect op kleine kaartjes. Er zitten verschillende 
kopjes en mokken in, tja. die MOEST ik hebben natuurlijk ;)
Krijg zo zin in een kop thee met Hersheys kisses (chocolaatjes)
of warme chocolade met slagroom.. Mjammie!

Ik heb al zo vaak met foute kersttruien in mijn handen gestaan, maar nog nooit 
gekocht.. Dus heb ik de knoop doorgehakt en heb ik zelfs keuze uit 6 truien!!
De set 'Christmas Sweaters' is echt heel leuk! Ik heb er een kaartje mee gemaakt.

De trui is ingekleurd met SU potloden en een Blender Pen.
De snor, baard en witte rand en bol aan de muts heb ik wit
gelaten, maar van een glanzend laagje voorzien met de 'Fine
Tip Glue Pen'.  Zo krijgt de trui iets extra's!

Donderdag is voor mij altijd (of meestal) al Kerstkaart-Donderdag, omdat
ik in het '52 Weeks to Christmas' Design Team zit. Op het blog begint 
vandaag de maandelijkse challenge: kerst-labels. Dus nog meer nieuwe
producten!! De Nederlandse set 'Decemberlabels'! Ja, je leest het goed!
Er zijn vanaf morgen TWEE nieuwe NEDERLANDSE sets!! Joehoe!

Er is een bijpassende pons bij. Ik heb de stempel ingekleurd met 
makers in 'Garden Green' en 'Real Red'.
Wil je het challenge-blog bezoeken? Klik dan HIER.

De twee nieuwe, Nederlandse sets!

Dat was het!! Hoop dat de inspiratie je op ideeën brengt!
Op YouTube is een leuk filmpje te vinden: klik HIER en er zijn 
al filmpjes van diverse producten, klik HIER voor de eerste.

 Om verder te gaan met de hop, klik je op 'Volgende' en ga je naar het blog van Margriet (of klik HIER). Voor de bestelinformatie scroll je verder naar beneden. Vanaf morgen kan ik
het product-overzicht weer plaatsen, zodra de catalogus online is.

Bedankt voor je bezoek en maak er een mooi seizoen van!!


Lieve groetjes, Yvonne


-----------------------------------------------------------------------------------------
Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Vrijdag 1 september gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
De eerste voor de nieuwe najaarscatalogus!!
Geef jouw bestelling door voor donderdagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.
Vanaf maandag 4 september weer iedere maandag.
Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------------------


12 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

je geeft heel wat mooie inspiratievoorbeelden met de nieuws sets Yvonne! leuk foute-truienkaartje, je labeltjes aan de zakjes vind ik schitterend en wat is het kratje met de minikaartjes een fantastisch kado-ideetje!
fijne dag
nancy

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Het is allemaal weer prachtig gemaakt en verzorgd!

Jantine zei

Mooie kaarten en kabels Yvonne! Wat een leuke spulletjes weer!
Groetjes,
Jantine

Enny zei

Wauw, prachtige kaarten, heel mooi, die Sint- en kerstkaarten, en de labels zijn super ! Groetjes, Enny

SoStampFul zei

Ik zie idd heel duidelijk dat de kerst wel heel erg dicht bij jou staat, wat een mooie creaties. Dankjewel voor je bijdrage aan onze bloghop van Team Utopia.

annie zei

Prachtige kaarten.Knap werk

Suzan zei

Zijn supermooie creaties Yvonne!
Groetjes Suzan

Henny's kaartjes zei

heel mooi!

Anoniem zei

Yvonne wat heb je weer wat prachtigs grmaakt, oog voor detail en hele mooie kleuren combinaties, Super! Groetjes Marlous

Holly Saveur zei

Wat leuk allemaal!

manon's kaartenhoekje zei

oh wat een mooie dingen heb je weer gemaakt prachtig zeg en die details weer schitterend, petje af hoor...

succes met de hop, ik hop nog eventjes door

groetjes manon

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat heb jij een geweldig mooie creaties gemaakt Yvonne. Wat ben je heerlijk ijverig geweest.. Ik heb echt zitten te genieten van je creaties...Groetjes Ingrid .