zaterdag 16 september 2017

100 Days to X-mas Countdown!

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog!


Het is hier vandaag een echte zaterdag van de reclame..
Oudste naar voetbal, daarna een kinderfeestje, bed gekocht voor de
jongste, even naar Intratuin voor herfstplantjes in de tuin, een
boodschapje doen, eten koken... 

Maar is heb tussendoor ook tijd gemaakt voor een kerstkaartje!
Het is vandaag nog 100 dagen tot kerst! En dat is wel een kaartje waard..


Ik heb de kaart gemaakt met de 'Merry Patterns' set en de embossingfolder met
sneeuwvlok. De stenpelset kun je in september en oktober GRATIS uitzoeken
bij een bestelling (persoonlijk of als hostess van jouw eigen party!) van € 350,-
of meer. Ik vind hem echt heel erg mooi! De letters, het hert, ik hou er wel van :)

Lijkt het je leuk om zelf een party bij jou thuis te geven? 
Stuur me een berichtje voor meer info! En wil je iets bestellen?
Geef het voor morgenavond (zondag) 19u door en ik laat het 
meekomen met de verzamelbestelling.

Een heel fijn weekend nog!!

Lieve groetjes, Yvonne






--------------------------------------------------------------------------------------

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Maandag 18 september gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Ook voor de nieuwe najaarscatalogus!!
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 21.00 uur en ik laat het mee komen.
(Vanaf nu weer iedere maandag, deze keer door internet-problemen later dan anders)
Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------------------

Gebruikte Stampin' Up! materialen:


De speciale set 'Marry Patterns', GRATIS bij een (party-/workshop- of privĂ©-) bestelling van €350,00 of meer in september of oktober.




6 opmerkingen:

lenywim35 zei

Nog 100 dagen tot de Kerst. Het lijkt door het weer veel korter bij.
Het heeft hier werkelijk de hele dag gehoosd.
Was blij, dat onze jongste zoon mijn boodschappen heeft gedaan. Doordat Wim ziek was , was mijn voorraad geheel uitgeput.
Nu ben ik ook niet lekker geworden.
Zal wel vermoeidheid zijn van het zorgen en trappenlopen.
Maar dat gaat weer over.
Ben lekker aan jet Kerstkaarten maken.
Als ik jonger was zou ik overstappen op Stampin up.
Nu ga ik opmaken wat ik heb.
Kan ik nog wel 20 jaar mee toen. hihihi
grts en fijn weekend Leny

Sarah zei

Wat mooi met dat hert.
Die sneeuwmal staat die in de jaarcatalogus? Ik vind hem zo mooi!

Sarah zei

Bedankt voor je antwoord xx

Nancy Soetaert zei

schitterend, en wat heeft dat hert een leuk pakkie aan!
groetjes
Nancy

Monique zei

Dat je tussendoor nog tijd hebt gehad om deze prachtige kaart te maken. Super gedaan!
Groetjes, Monique

GerJanne zei

Wauw, knap dat je tussen al de bedrijven door ook nog een prachtige kaart weet te maken!
SUper!
GerJanne