donderdag 28 september 2017

Challenges Donderdag

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Zondag 1 oktober gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zaterdagavond 21.00 uur en ik laat het mee komen.
Ook voor de nieuwe Oktober-Acties uit het bericht van gisteren, klik HIER.

Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

Wil je nog gebruik maken van de BigShot actie? 
Deze geldt nog tot zaterdag. Kijk voor meer info onderaan dit bericht!
--------------------------------------------------------------------------------------
For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 


Een nieuwe donderdag, een nieuw bericht met kaarten voor challenges!
Om te beginnen met de kerstkaart van deze week, week 39 op het 
'52 Weeks to Christmas' ChallengeBlog.


Er is weer een nieuwe maand-challenge voor jullie en dat is: Nativity.
Wil je weten wat dat is en/of meedoen? Klik dan HIER. We laten jullie
allemaal voorbeelden zien als DesignTeam! De kaart hierboven is mijn
bijdrage, met de Stampin' Up! Nederlandse set 'Nacht in Bethlehem'.

Ik heb nog een kaartje gemaakt met dezelfde set. Ik ontwerp eigenlijk
altijd mijn eigen projecten, maar ik had een uitwerking op Pinterest gezien
van Jennifer Brum, die vond ik zo mooi.. Dus ik hem hem ge-case-d.. 
Grotendeels nagemaakt dus, met een paar kleine verschillen..


Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van Dutch Card Lovers, klik
HIER. Het is de bedoeling dat je herfst-kleuren op je kaart gebruikt.

Dit lieve egeltje vond ik ook op Pinterest.. Hij is gemaakt met de zonnebloem-
stempel uit de Painted Harvest set en heb er een eigen kaart mee gemaakt.
Zo zie je maar dat je stempels vaak ook heel anders kunt gebruiken dan 
waarvoor ze eigenlijk gemaakt zijn! De oogjes en het neusje zijn een stempel
uit de Foxy Friends set.

Onderaan vind je een lijst met alle benodigdheden.
'n Fijne donderdag!

Lieve groetjes, Yvonne





--------------------------------------------------------------------------------------

September Actie: BIG SHOT! 
Nog tot zaterdag 30 september.
Klik op de afbeelding voor een vergroting



---------------------------------------------------------------------------------------


De gebruikte SU materialen:

(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel
ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb

11 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaarten Yvonne!
En wat grappig je zonnebloemegeltje!
Fijne dag
Nancy

Enny zei

Wat prachtige kerstkaarten, heel mooi gedaan ! En je herfstkaartje is super schattig ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Mooi die kerstkaarten, het is wel een mooie set...
En dat egeltje is schattig!
Groetjes
Jantine

karin zei

Mooie kerstkaart en de herfstkaart is ook mooi gemaakt.
groetjes,
Karin

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Yvonne!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Rosina zei

Hele leuke kerstkaartjes Yvonne,...zo te zien had jij geen moeite met dit thema...
Ook je hrfstkaartje is prachtig

groetjes
Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een schitterend kaartjes Yvonne!
Groetjes Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

Mooie kerstkaarten
het egeltje is ook zeker geslaagd.

Marjan zei

Ze zijn mooi! Het herfst kaartje voor DCL vind ik superleuk, dat egeltje is zo cute! dank je wel voor het meedoen, Yvonne!

Henry zei

Very very nice cards you created!!! Perfect for Christmas time!! Thanks for sharing your great inspiration with us:)
Henry

Ellen zei

Wat een mooie herfstkleuren-kaart! Leuk dat je meedoet met DCL.
Groetjes Ellen.