zondag 22 oktober 2017

Stamping Sunday Blog Hop - Spooky Night and/or Painted Autumn

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 

Bloghop start om 10 uur / Bloghop starts at 10 o'clock


Welkom op mijn blog, op de 4e zondag van de maand!
Het is tijd voor de bloghop van Sara Levin: Stamping Sunday!

Deze maand mochten we kiezen uit Spooky Night en Painted Harvest.
Ik heb gekozen voor de tweede.. Ik had afgelopen donderdag al Halloween op
mijn blog met het Spooky Night DSP (klik HIER als je het bericht gemist hebt). 
Ik heb er al vaker uitwerkingen mee gemaakt en het is toch wel één van 
mijn favoriete sets uit de najaarscatalogus van Stampin' Up!

Deze keer heb ik geen echte herfst-kleuren gebruikt, om te laten
zien dat je de set ook anders kunt gebruiken! Ik gebruikte Crumb 
Cake en Bermuda Bay, op een kaart en een klein pizza-doosje.

Ik maakte meerdere labels en heb deze op de kaart en op
het doosje verwerkt. 

De leaf-punch, welke ook bij de bundel zit als je de stempelset
en pons koopt, is mooi als accent te gebruiken.

In het pizza-doosje zit een setje met 3 kaartjes en 3 envelopjes..

De hele set past bij elkaar! Leuk als cadeautje..

Drie mini-kaartjes voor aan een pakje of bos bloemen!
Kijk voor alle gebruikte materialen onderaan dit bericht!

Vind je het leuk om meer inspiratie van mij met deze set te zien?
Klik HIERHIERHIER en HIER.
En voor inspiratie van de andere dames kun je hieronder op de
namen klikken! Hop je mee??




Aan deze bloghop doen mee:





Een hele fijne zondag!!

Lieve groetjes, Yvonne



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Maandag 23 oktober gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.
Ook voor de Oktober-Actie DSP, zie hieronder en jouw Halloween producten!

Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


De hele maand oktober:

Geselecteerd Designer Series Paper 3 + 1 GRATIS
Je zoekt zelf uit welk pakket je gratis als 4e ontvangt!




---------------------------------------------------------------------------------------------


De gebruikte SU materialen:

(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel
ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb
je geen creditcard? Kijk dan hierboven voor bestel-informatie).

Product List
Leaf Punch
[144667]
€ 19,50
Linen Thread
[104199]
€ 5,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

10 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi doosje met super leuke kaartjes erin heb je met die leuke SU spulletjes gemaakt Yvonne...mooie kleurtjes ook...

groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

leuke creaties, mooi resultaat,
fijne zondag,
grtjs,martina
x

Lüftchen - Anja Luft zei

Hallo Yvonne,

deine Projekte in den untypischen Farben sind wundervoll und gefallen mir sehr gut! Danke fürs Zeigen.

Liebe Grüße aus Deutschland
Anja

Sara Levin zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
DB zei

Wat een mooie projecten, Yvonne. En hele gave kleurcombinatie.
Groetjes, Danielle

Sara Levin zei

Great color combination! Those lovely, soft Crumb Cake flowers and then the bold pop of Bermuda Bay -- perfect.

Lynsay zei

I'm addicted to that stamp set! Your projects are beautiful and I love the non-traditional colour use!

Lea Denton, The Crafty Spark zei

Oh how gorgeous Yvonne! Love it all xx

Nature Gibner zei

What a great project! Love the colour combo!

Kelly Kent zei

Your projects look amazing in those colours Yvonne - gorgeous! Kelly x