dinsdag 28 november 2017

And the winners are....


Ik zit hier met een blos op mijn wangen.. Wat een reacties op mijn Give-Away! 
Zowel hier als op Facebook.. Zoveel lieve berichtjes, met mooie woorden. 
Heeeel erg bedankt iedereen!! Ook voor het meedoen met deze actie. 
Helaas lukt het me niet op bij iedereen een reactie te plaatsen, geen idee waarom
niet.. Maar echt een dikke dankjewel!!

Op de foto zie je de Stampin' Up! lijfspreuk.. En die hangt hier ook echt aan de muur.. 
Ik vind het zo leuk om te doen!! Ook het weggeven van een cadeautje, dus ik laat jullie 
niet langer in spanning! Ik heb ALLE namen in de hoge hoed gedaan en daar zijn twee 
winnaars uit gekomen. Één hier op Facebook en één op mijn blog. De winnaars zijn.....

- Het pakketje met stempelset: Monique Westerlaken!!
- Het pakketje met papier: Irene de Mars!!

Aan jullie beide: GEFELICITEERD!!! Je mag me een mailtje sturen:
y_vanbruggen@hotmail.com

Dan ga ik zorgen dat het zo snel mogelijk naar je toe komt.
Fijne avond!

Liefs, Yvonne



5 opmerkingen:

Suzan zei

Gefeliciteerd Monique en Irene! En Yvonne bedankt voor de leuke candy.
Groetjes Suzan

Rosina zei

wat leuk dat Monque en Irene de winnaars zijn van je mooie candy Yvonne...gefeliciteerd dames...veel plezier met jullie prijs
en een hele mooie spreuk is dat Yvonne...SUPER...

groetjes Rosina

Irene zei

Oh wat leuk én lief Yvonne, dikke dank je wel en ook Monique van harte gefeliciteerd met deze verwennerij door Yvonne!
Ik vlieg morgen naar Engeland, met nu een grotere smile!

XxIrene

Diny zei

Gefeliciteerd Monique en Irene.
Yvonne bedankt voor deze kans....heel erg leuk!
Groetjes Diny

Crealientje zei

Gefeliciteerd Irene en Monique!
Yvonne fijn dat je zoveel response had.
Bedankt voor de kans!
Lieve groetjes Crealientje.