woensdag 1 november 2017

Twiedel Twiedel Twiedel Twiet

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 


Het is 1 november! De blends zijn vanaf vandaag te bestellen!
Vandaag heb ik weer een aantal voorbeelden voor jullie met
de Blends en een leuke nieuwe stempelset; Color me happy!
Een set die ook vanaf vandaag te bestellen is en in de Blends
brochure te vinden is. Er zitten vogeltjes is die wel heel erg leuk
zijn! Ik heb er al een aantal verschillende uitwerkingen mee gemaakt..

Wat is jouw favoriet??


Wil je zelf de Blends aanschaffen? Dat kan!! Vanaf vandaag 
zijn ze te bestellen!! Hieronder vind je een link naar de online-brochure!

BLENDS-CLUB
Wil je graag alle kleuren aanschaffen, maar is de hele set in één
keer teveel? Dan kun je je aansluiten bij de 'Blends-club'. 
3 maanden lang, iedere maand €49,50 voor 1/3 deel van de
complete set, met een hele leuke verrassing!! 
Stuur voor meer informatie en aanmelding ook een e-mail. 


De vogeltjes op deze kaart zijn een pimpelmeesje (links) en een 
koolmeesje.

Dit zijn kanaries..

En 'last but not least': roodborstjes, mijn lievelings-vogeltjes!
Zo leuk om van dezelfde stempelafdrukjes verschillende
vogeltjes te maken!

En wat dacht je van een musje en een Australische lorikeet? 
Ze wonen ver uit elkaar, maar met de set kun je ze alle twee maken!

Afbeeldingsresultaat voor stampin up color me happy
De Color me Happy stempelset. Er is ook een speciale kit
waarvoor geldt: op is op!! Zie de online brochure.


Ik heb zelf een kleurenkaart gemaakt met alle kleuren erop:


Ze zijn als set te koop (€148,50 voor 27),
 maar ook los (€5,50) per stuk of per 2, licht en donker van één
kleur (€11,00). Ook zijn er een speciale, nieuwe stempelset en kits 
verkrijgbaar! Alle info vind je in de online brochure:


Link naar de online-brochure: klik HIER
Wil je graag een echte, papieren brochure? Dan stuur ik hem je graag toe!

Er is een video om kennis te maken met de producten: klik HIER.

Wil je de Blends uitproberen? Kom dan gezellig workshoppen!

Afbeeldingsresultaat voor colorchart stampin blends

Lieve groetjes, Yvonne



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Maandag 6 november gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.

Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com


1 opmerking:

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke vogeltjes. Het roodborstje is mijn favoriet. Die vind ik het mooist gemaakt. Ze zien er echt fantastisch uit die stiften. Helaas moet ik er wel heel lang voor sparen. :(