maandag 4 december 2017

Crazy For CAS is terug!!

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 

De challenge start om 08.00u / The challenge starts at 8 o'clock


Welkom in een nieuwe week!! 
Vanaf vandaag wordt er nieuw leven geblazen in het blog 
'Crazy for CAS', ken je het nog?? Een aantal jaar geleden
was het er al en nu is het weer terug! Ik vind het SU-per 
leuk dat ik weer een bijdrage mag leveren in het DesignTeam.

Kom je kijken op het blog? Klik HIER.


We beginnen met een leuke challenge: thema 'Feest'!!
Daar kun je alle kanten mee op! Het enige waar je je aan moet
houden, is dat je kaart CAS is. Wat?? CAS! Clean And Simple.
Dus niet teveel poespas, één, hooguit twee laagjes en vooral
stempelwerk. 


CAS vind ik altijd heerlijk om te maken.. Jij ook??
Probeer het ook eens en doe mee!!

Onderaan dit bericht vind je alle info over de gebruikte materialen.
Ik gebruikte de stempelset 'Happy Birthdayy Gorgeous' en ik heb
meteen besloten deze week vaker met deze set te werken. Ik zet hem
'in de Spotlight'!!

Fijne dag!

Lieve groetjes, Yvonne



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanaf vrijdag 1 december is de Year-End-Sale. Omdat geldt OP=OP, mag je jouw bestelling 
 doorgeven. Ik ga dan proberen de producten nog te bestellen.

Maandag 4 december gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.

Update Stamparatus... De reserveringsperiodes voor de tool zijn gesloten.

Ik kan helaas geen tools meer reserveren voordat deze verschijnt in de jaarcatalogus
die uit gaat komen per 1 juni 2018. Dan is de tool voor iedereen beschikbaar!

Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte SU materialen:

(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel
ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb

7 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

leuke cas-kaart, lukt mij niet zo makkelijk, misschien moet ik ook eens proberen mee te doen!
Groetjes
Nancy

alma.heijenk@gmail.com zei

Mooie kaart geworden.

Rosina zei

Heel mooi kaartje heb je als designer voor dit challengeblog gemaakt Yvonne, Ik ga zeker eens proberen om mee te doen...

groetjes Rosina

Ellen zei

Mooi hoor, jouw feestelijke bloemenkaart

Wilma de Korte zei

Gaaf kaartje met een prachtige stempelset!
Leuk dat we nu DT-maatjes zijn :)

Ilse Stouten zei

Wat een mooie kaart! Die set staat ook op mijn verlanglijstje. Ik volgde je al via Facebook, leuk dat Miranda ons samenbracht!

GerJanne zei

Heel leuk dat CFC weer terug is. Je voorbeeldkaart is top! Ik ga meedoen hoor!
GerJanne