woensdag 28 februari 2018

De Stamparatus tool

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 

Goedemorgen!

Wat is het koud he? Ik vind het heerlijk!! Mooi open, zonnig weer
en ik vind het ook wel mooi dat het toch nog echt winter kan zijn 
hier in Nederland.. Zolang er geen ijs op de weg ligt en veel onge-
lukken gebeuren, mag het van mij zo blijven!!


Misschien heb je het al gelezen, de stamping-tool van Stampin' Up!
is er!! Ik ben één van de geluksvogels die hem al ontvangen heeft. 
Dit kaartje is het eerste uitprobeersel en ik moet zeggen, hij is echt
SU-per fijn!! Niet omdat hij van SU is, maar om wat hij allemaal kan.

De voor-reserveringsperiode voor de tool is helaas al voorbij.
Hij is voor iedereen verkrijgbaar vanaf 1 juni, met ingang van de
nieuwe jaarcatalogus.


Makkelijk in gebruik, extra's ten opzichte van andere stampin-tools,
compact en hij heeft (hele!!) sterkte magneten. Waardoor je werkstuk 
goed op zijn plek blijft liggen..

Die sterke magneten moet je ook echt uit elkaar houden! 
Zodra ze tegen elkaar aan klappen, is de kans groot dat ze 
kapot klappen. Dus zet ze één voor één op je werkstuk en leg
ze niet te dicht bij elkaar op tafel!! Wen jezelf eraan dat je ze
weer terug plaatst op hun plekje achterop de tool, één voor één.


Extra tip: doe washi-tape om de magneten, met een flapje om
de magneten makkelijk op te kunnen pakken. Er gaat zo ook 
iets van de magneetkracht 'verloren'.
Mochten jouw magneten toch een keer kapot klappen, dat zijn
er nieuwe te bestellen.


De kaart heb ik gemaakt met de Sale-a-Bration set 'Amazing 
You' en bijpassende thinlits 'Celebrate You', beide GRATIS uit
te zoeken bij een bestelling van 60 of 120 euro.

Ik heb gebruik gemaakt van de 'hinges', de stappen waarmee je
de tool steeds een stukje op kunt schuiven. Ik heb de stempel maar
één keer van inkt voorzien en daarna steeds een stukje verder op
de kaart gestempeld. Zo wordt de afdruk steeds lichter!

Dit is een video met 5 dingen die je 'moet' weten over de tool:


Er zijn ook een paar techniek-filmpjes:

Wil je hem graag zelf eens uitproberen? Dat kan!! Kom dan gezellig een
keer langs! Neem contact met me op en we prikken een datum! En zoals
al eerder vermeld: vanaf 1 juni is hij te koop! Reserveren kan natuurlijk 
altijd al!! 

Een fijne (koude) woensdag!!


Lieve groetjes, Yvonne







--------------------------------------------------------------------------------------------


Maandag 5 maart gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondag 19.00 uur en ik laat het mee komen.

Het is Sale-a-Bration tijd!! Dus kies bij iedere 60 euro jouw cadeautje uit! 
Voor de eerste brochure met Sale-a-Bration producten, klik je HIER.
En voor de extra producten-brochure per 16 februari, klik je HIER.

 Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte SU materialen:


(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel
ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb
je geen creditcard? Kijk dan hierboven voor bestel-informatie).

3 opmerkingen:

Rosina zei

heel mooi kaartje heb je met die nieuwe stempel gemaakt Yvonne...echt leuk!!!

groetjes Rosina

Margo zei

Erg toffe kaart Yvonne ! Wat leuk dat je al met het 'nieuwe speelgoed' aan de slag kon gaan ! Voor mij mag het toch iets warmer zijn, maar ook nog steeds open weer, en geen regen, en zei ik al wat warmer ??? Ja gewoon zomer dus zo ongeveer ...
Groetjes
Margo

Nancy Soetaert zei

leuk kaartje Yvonne. Het opschuifsysteem van deze stempelhulp lijkt me heel bijzonder, tof voor dergelijke kaartjes met tekst of motiefjes die je herhaald wil stempelen!
groetjes
nancy