donderdag 22 maart 2018

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 


Hallo!

Leuk dat je even langskomt op mijn blog, op deze regenachtige dag!
Ik heb vandaag twee kaartjes voor jullie, gemaakt met een schets van de
challenge van het Global Design Project #GDP130, klik HIER.



Het is een thee-/koffie-kaartje geworden!


Dit is de schets:
Ik heb nog een tweede kaartje gemaakt voor een jarige!


Hij ziet er meteen heel anders uit in deze vrolijke kleuren!


Ik denk dat ik de schets nog wel vaker ga gebruiken! Echt heel leuk!

Het glitter-papier kun je nu in deze laatste week Sale-a-Bration ook 
GRATIS uitzoeken!! Zo mooi voor accentjes op je werkstukken.
Scroll ietsje verder naar beneden voor de link naar de toegevoegde
producten na 15 maart, daar staat het pakketje tussen.
Er zitten 24 vel (!!) 15x15cm in!!

Afbeeldingsresultaat voor myths and magic glimmer paper

Ik wens je een hele fijne donderdag!!

Lieve groetjes, Yvonne





--------------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 26 maart gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondag 19.00 uur en ik laat het mee komen.

DIT IS MOGELIJK DE LAATSTE SALE-A-BRATION ORDER!

Het is Sale-a-Bration tijd!! Dus kies bij iedere 60 euro jouw cadeautje uit! 
Voor de eerste brochure met Sale-a-Bration producten, klik je HIER.
En voor de extra producten-brochure per 16 februari, klik je HIER.
En de toegevoegde producten vanaf 15 maart, klik je HIER.

 Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar bij 'Shop now')

----------------------------------------------------------------------------------------------

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Leuk Yvonne!
Dat papier heb ik ook met de coffee....snel weer eens opzoeken. De andere kaarten zijn ook heel mooi!

Diny zei

Twee prachtige kaartjes Yvonne!
Leuk met de glittertekst.
Groetjes Diny

Rosina zei

2 schitterende kaartjes Yvonne...leuk hoe je die sktch heb uitgewerkt...mooi met dat glitter ..ik hou er wel van...
groetjes Rosina