donderdag 19 april 2018

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Hallo!!

Eindelijk weer een paar kaartjes op deze Challenges Donderdag!
Het is hier bijna mei-vakantie, dus lekker druk om voor die tijd zoveel
mogelijk gedaan te hebben.. Maar voor een kaartje maken, maak ik graag 
even extra tijd vrij! 

Ik heb gewerkt met alleen producten die blijven en hier en daar een
sneakje naar nieuwe producten..


Deze eerste kaart is gemaakt voor de challenge van het Global Design Project,
#GDP0134. klik HIER. Deze week moet je een schets gebruiken:


Tipje: de glimmer dots en de stempel zijn nieuw!! :)




De tweede kaart van vandaag is een kaart voor de Liftchallenge,
klik HIER. Het gebruik van de spotlight techniek staat centraal.
Heel leuk om te doen!!



Ik ga gauw weer verder! Ik hoop jullie zo wat inspiratie te hebben
gegeven. Heb je vragen over producten of iets anders? Laat het weten!!


Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 23 april gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 19u door via een
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com
Door de drukte rondom de catalogus-wissel en retired-lijsten, zijn de
levertijden langer dan normaal!

Je kunt altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site!

Vanaf 9 mei zijn de retired lijsten bekend! Alles wat niet meegaat naar de
nieuwe jaarcatalogus staat daarop. Kijk in het bericht van 9 april (klik HIER)
voor de linkjes naar de lijsten. Op de site zie je alleen wat nog beschikbaar 
is uit deze lijsten. Wat uitverkocht is, staat hier niet meer op! Voor alle
producten op deze lijst geldt: op is echt op!!

Vanaf 1  juni kunnen de nieuwe producten uit de nieuwe catalogus besteld 
worden. In mei is er een speciale bundel beschikbaar, info daarover volgt!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

2 opmerkingen:

Marjan zei

Prachtige kaarten weer! Je kaart voor de Liftchallenge is weer een topper! Fijn dat je er weer bij bent, Yvonne.

Cornelie zei

Je eerste kaart vind ik een topper. Ik hou van die stijl!!
Je spotlight techniek vin ik ook onwijs mooi. Is dat 1 stempel of heb je gemaskerd? Hoe dan ook erg tof met die tekst er door! Dank je wel Yvonne en vast een fijne vakantie!