maandag 9 april 2018

On Stage deel 1 en Retired Lijsten

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog!


Goedemorgen!!

Een beetje later dan gepland, door omstandigheden, maar hierbij eindelijk weer 
een bericht!!

OnStage is weer voorbij! En ook mijn tijd (anderhalf jaar) als Event Council Member..
Ik heb afgelopen donderdag t/m zaterdag weer een heel Stampin' Up! hoofdstuk 
aan mijn avontuur mogen toevoegen. Ik zal jullie komende week op de hoogte 
brengen van alles, met foto's, maar in stukjes :)

Ik begin vandaag met een foto en informatie rondom de retired-lijsten
die VANAVOND om 21u uit gaan komen.


Zaterdag was dé dag dat alle collega's bij elkaar kwamen, zo ook dames uit mijn 
eigen team! Zo leuk om ook dit met z'n allen te kunnen delen! Ik ben echt trots
op mijn team! Ook op degene die er niet bij konden zijn natuurlijk :)

Zo zag de zaal bij Van der Valk in Utrecht eruit:
(mooi he?!)

 Klaar voor de start!!

Er is zoveel nieuwe informatie, na 21u vanavond mogen we meer delen.. Ook 
de retired-lijsten! Deze maak ik ook hier zo snel mogelijk na 21u bekend.

Retired lijsten zijn lijsten waar alle producten op staan die ons gaan verlaten en 
dus NIET meer terug komen in de nieuwe catalogus. Deze gaan per direct in de
'uitverkoop', al dan niet afgeprijsd. En daarvoor geldt: op is echt op!!

Wil je nog iets bestellen van je wensenlijstje en wil je zeker zijn dat je het nog hebt?
Dat kan! Bestel dan mee met de bestelling van 17u. En anders na 21u vanavond.
Het kan ook in mijn webwinkel, zie de bestel-info onderaan dit bericht.


 Lieve groetjes, Yvonne



--------------------------------------------------------------------------------------------


Vandaag, maandag 9 april gaan er weer verzamelbestellingen de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor 12.00 uur, 17.00u of na 21u en ik laat het mee komen.
Zie voor de retired-lijsten informatie het bericht hierboven..

De Sale-a-Bration is helaas weer voorbij, maar je kunt altijd extra's verdienen
bij bestellingen en als je instapt als demo! Vraag om meer informatie!

 Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar bij 'Shop now')

-------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen: