zondag 3 juni 2018

Bloghop What's new at SU?

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Bloghop start om 16u / Bloghop starts at 16.00h CET 



Hallo!! Ook vandaag doe ik weer mee met een bloghop!
Het is een nieuwe, internationale bloghop die je door verschillende
landen voert! We laten je inspiratie zien met de producten uit de
nieuwe Stampin' Up! jaarcatalogus 2018-2019!!

Ik ben nog een keer aan de slag gegaan met de 'Share what you love suite'.
En dit keer werden het geen kaarten, maar een scrap lay-out op 30x30cm.
Dat was even geleden!!


Het is een LO met foto's van een dagje Efteling met mijn jongste, Max..
Het was de dag voor hij zijn bril kreeg, drie jaar geleden.. Een dag die wel
in het fotoboek hoort, dus eindelijk een pagina gemaakt!


Ik heb o.a. bloemen uitgeknipt uit het designpapier (DSP), metalen
embellishments, plakparels in kleur en een doilie gebruikt.. Het past
allemaal zo mooi bij elkaar!


Met de losse alfabet-stempels kun je zelf teksten stempelen. Ik
heb twee verschillende, nieuwe lettertypes gebruikt. Zie voor alle
productinformatie onderaan deze post..



Kaarten kun je er natuurlijk ook heel mooi mee maken!
Deze maakte ik al eerder, met dezelfde materialen. Klik HIER
om de post te kunnen bekijken, met meer foto's..


Klaar voor meer inspiratie?? Hop dan het rondje de wereld rond!
Als het goed is, kom je van Brenda Cooper (HIER) en als je verder 
hopt, ga je naar Jacky Lawless (HIER).  Je kunt ook de buttons 
hieronder gebruiken. Wil je graag vooraan beginnen? Begin dan 
bij Kery Beglaw (HIER), zij heeft de hop georganiseerd! 
Thank you Kery for organising this hop!!




Lieve groetjes,

    

-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 4 juni gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
 Voor de 2018-2019 jaarcatalogus!!
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 19u door via een
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Verjaardagsactie!!
Omdat ik 10 juni hoop ik 40 kaarsjes uit te kunnen blazen!
Daarom krijgt iedereen met een bestelling (gedaan van 1 t/m 10 juni)
een cadeautje bij de bestelling! Daarnaast ontvangt één iemand de nieuwe
NL-se set 'Van alles wat' ter waarde van €44,00!! GRATIS!!




Je kunt altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site!


Ik heb zelf een lijst met alle retired producten die ik verkoop. Heb je
interesse in deze lijst, vraag hem dan aan door middel van een e-mailtje!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte Stampin' Up! materialen vind je hieronder:.
Zodra je op de afbeeldingen klikt, kom je in mijn webshop terecht.
Voor alleen productinformatie of een bestelling. Betalen kan met

15 opmerkingen:

Brenda Copper zei

I love the way you used the Share What you Love DSP. That paper is so beautiful. I especially love the pearlized flowers

Teri zei

Your projects are beautiful. I love how you've used the papers for the scrapbook page!

Unknown zei

What lovely projects - I especially love the scrapbook layout!

Heather Cooper zei

Such beautiful projects, I can't decide which I like more! Stunning paper and stamps used in stunning ways!

Tricia Butts zei

Beautiful scrapbook page. I love the layout and the way you used the designer series paper. :)

Creative Juice by Loni zei

A scrapbook page is a perfect place to use your stamps! My favorite part of your layout is how you combined the Lined Alphabet with the Make a Difference alphabet: A perfect use of two fonts!!!

Book Bling zei

Wonderful layout. I love the colors and page design. Ginny

Margriet Siekman zei

Wat een super mooie layout! Ik ben verknocht aan het papier van de share what you love-serie. Ga me binnenkort ook maar eens wagen aan om een lay-out te maken.

Linda Moore zei

Beautiful scrapbook page.

Unknown zei

Lovely designs on the scrapbook page and the cards! Thanks for hoping with us!

Mary's Stamping Happenings zei

Love the Detail on this.

Terry Montgomery zei

Love how you used this suite on a scrapbook page

Glenda Mollet zei

Great scrapbook page. Don't see a lot of them, and this one is wonderful.

Unknown zei

Wonderful designs. Love your scrapbook page and cards. You've inspired me to play with that suite. TFS

Diane B zei

I love your scrapbook page. It is so pretty!