vrijdag 1 juni 2018

De nieuwe catalogus is online! En nieuwe FB challenge..

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


En we zijn live!!
Vanaf nu mag ik de online catalogus met jullie delen! 
Dus meteen als eerste de link voor jullie: klik HIER. Veel leesplezier!
Wil je graag iets bestellen, stuur me dan een e-mail: 
y_vanbruggen@hotmail.com of klik rechts in de sidebar op 'shoppen' 
en bekijk/bestel de producten in mijn webwinkel.


Ik heb gisteren mijn laatste nieuwe nieuwsbrief verzonden, aan iedereen
die aangegeven heeft hem te willen (blijven) ontvangen. Wil je hem ook
graag in je mailbox? Vraag hem dan aan via een e-mail aan bovenstaand adres.


Vandaag begint ook de nieuwe challenge op de 'Het SU-per Team! Challenge pagina' 
op Facebook! Ik heb deze pagina gemaakt met mijn eigen team en we willen 
jullie uitdagen om mee te doen!


De opdracht deze maand is: Maak een kaart in zwart-wit met één kleur.
Ik heb Bermuda Bay erbij gebruikt. Van de nieuwe set Swirly Frames
kun je heel leuk een foto-camera maken!! Het idee komt van een collega,
ik weet helaas haar naam niet meer.. 


Het tweede kaartje is met de cirkels uit dezelfde set en de Happy Birthday
Thinlits. Ik heb de woorden los geknipt en iets 'verbouwd'. Zo maak je van
'Happy Birthday' gemakkelijk 'Oh Happy Day'! 
Klik HIER om naar de Challenge pagina te gaan en gezellig met ons mee te doen!!

Tot morgen!!


Lieve groetjes,

    

-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 4 juni gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
 Voor de 2018-2019 jaarcatalogus!!
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 19u door via een
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Verjaardagsactie!!
Omdat ik 10 juni hoop ik 40 kaarsjes uit te kunnen blazen!
Daarom krijgt iedereen met een bestelling (gedaan van 1 t/m 10 juni)
een cadeautje bij de bestelling! Daarnaast ontvangt één iemand de nieuwe
NL-se set 'Van alles wat' ter waarde van €44,00!! GRATIS!!




Je kunt altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site!


Ik heb zelf een lijst met alle retired producten die ik verkoop. Heb je
interesse in deze lijst, vraag hem dan aan door middel van een e-mailtje!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen: