dinsdag 5 juni 2018

Shares

Al een aantal jaar bied ik de mogelijk tot 'shares' van producten.
Mocht je een hele rol lint, een heel pak DSP of cardstock te veel
vinden, kun je ook een deel ervan bestellen! Bestellen kan op de
gewone manier, via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com


Op dit moment verkrijgbare shares, prijzen zijn excl. verzenden.

Alle NIEUWE ribbons en twine van ieder 1/10 deel €24,95


DSP kleurenseries
Van alle SU-kleuren DSP op 6x6' /15x15cm
Van iedere kleur en ieder motiefje 1 vel €33,30



Ander DSP (design papier)  is ook altijd in shares verkrijgbaar!
Het papier is dan gesneden in 15x15cm (6x6'). Mocht iets niet op
voorraad zijn, kan het besteld worden!


A4 cardstock
Is altijd per vel te bestellen!! 
Stel zo jouw eigen cardstock pakket samen, €0,45 per vel (gekleurd)




Kleurenwaaier
met papier van alle lopende SU-kleuren
€ 4,95 



Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen?
Laat het weten! Fijne dag!

Lieve groetjes,

    

-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 11 juni gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
 Voor de 2018-2019 jaarcatalogus!!
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 10 juni 19u door via een
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Verjaardagsactie!!
Omdat ik 10 juni hoop ik 40 kaarsjes uit te kunnen blazen!
Daarom krijgt iedereen met een bestelling (gedaan van 1 t/m 10 juni)
een cadeautje bij de bestelling! Daarnaast ontvangt één iemand de nieuwe
NL-se set 'Van alles wat' ter waarde van €44,00!! GRATIS!!



Je kunt altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! Ook dan doe je gewoon mee met
acties vanuit mij!!

Ik heb zelf een lijst met alle retired producten die ik verkoop. Heb je
interesse in deze lijst, vraag hem dan aan door middel van een e-mailtje!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen: