zaterdag 14 juli 2018

Wonderful Moments deel 3

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Hallo!

Leuk dat je (weer) even langskomt op mijn blog!!
Ik ga me zo klaarmaken voor een moeder-oudstezoon-dagje weg naar de 'Wereld vol wonderen',
maar wilde jullie de laatste kaart in de serie 'Wonderful Moments' nog laten zien.. Past wel bij
elkaar, die twee titels hihi..


Het is een vrij strak kaartje, waarvan de achtergrond is gemaakt met de 
'sponstechniek'. Ik zal hier binnenkort een foto-tutorial van plaatsen. Echt
een hele leuke techniek om te doen en je maakt in een handomdraai zelf
mooie achtergronden. Op de basiskaart heb ik ballonnen gestempeld. Deze
zitten los in de set, want je kunt de dame verschillende dingen in haar hand 
geven.


Op het gekleurde, ge-sponste vlak zitten ook witte spetters met daarop 
Wink of Stella. En om de kaart af te werken een aantal Rhinestone jewels: stras. 


De kaart links heb ik al eerder gemaakt, met dezelfde dame, alleen dan zonder 
de ballonnen. Je kunt op afbeeldingen klikken om ze groter te bekijken. Je 
vindt het blogbericht over deze kaart (met alle product-info) HIER.

Op de tweede foto de drie kaarten van deze week, met de drie verschillende dames
uit de set 'Wonderful Moments'. Klik voor de andere twee berichten van afgelopen 
week HIER en HIER.

Door de vakantie van de kinderen zal ik tot 20 augustus minder en minder op
de vaste blog-momenten posten.. Maar je blijft nieuwe uitwerkingen en alle
info hier gewoon vinden!!

Heb je nu vakantie: GENIET ERVAN!!! 


Lieve groetjes,


    

-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 16 juli gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
 Voor de 2018-2019 jaarcatalogus!!
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 15 juli 19u door via een
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

SPECIALE ZOMER-ACTIE 
voor de bestelling van de komende twee weekenden:


Je kunt altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

JULI ACTIES vanuit Stampin' Up!
Geldig van 1 t/m 31 juli



Actie 1: Stap je in als demo in juli? Dan ontvang je naast je starterkit ook 
nog een set van 10 inktpads uit één kleurserie ter waarde van €81,00 GRATIS!! 

Actie 2 voor iedereen: 4 DSP pakken halen = 3 betalen!
Het papier op de afbeeldingen doet mee aan deze actie.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte Stampin' Up! materialen vind je hieronder.
Zodra je op de afbeeldingen klikt, kom je in mijn webshop terecht.
Voor alleen productinformatie of een bestelling. Betalen kan met
een creditcard.

Geen opmerkingen: