dinsdag 28 augustus 2018

Happy Birthday!

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Hallo!

Daar ben ik weer met een berichtje :) Vandaag ietsje later dan anders,
omdat ik de kaarten vanochtend nog met een workshop heb gebruikt
en wilde nog niets verklappen!

Ik heb een aantal kaarten om te laten zien met een hele leuke techniek:
de Kissing-technique. Een hele leuke techniek op een éénlaags-kaartje,
die je kunt toepassen met stempel die je zeer waarschijnlijk al gewoon hebt! 


Wat heb je nodig?
- Een leuke tekst met brede letters 
- Een achtergrond-stempel
- Twee kleuren inkt, één licht en één donkere kleur
- Stempels voor aankleding 

Voor de uitleg hoe deze techniek gaat,  kun je dit filmpje van Jennifer McGuire
op YouTube bekijken: klik HIER.
Je maakt in een stempelafdruk, hier de letters, met een donkerdere kleur een
soort reliëf in de afdruk.. Een afdruk in 2 kleuren dus met een patroontje erin!


Ik heb de stempelset 'One for all' gebruikt, met hele leuke teksten en ook
het fietsende dametje. De tekst en de dame zijn eigenlijk één stempel,
maar ik heb ze los geknipt (Ooooooo hihi).. Ook de 'Happy Birthday' zit 
erin. Kijk onderaan dit bericht voor alle gebruikte materialen.


Ik heb op alle stempels andere achtergrond-stempels gebruikt, 
waardoor ze er anders uit zien! En natuurlijk andere kleurtjes.


Het is een hele simpele en leuke techniek, ik zou zeggen:
Zeker een keer proberen!!!

Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 27 augustus gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 26 augustus 19u 
door via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.

Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

LAATSTE VERZAMELBESTELLING
voor de volgende acties:


EIGEN ACTIE augustus
Bij aanschaf van een inkt-pad de refill voor €2,50 in plaats van €4,50!




AUGUSTUS ACTIES vanuit Stampin' Up!
Geldig van 1 t/m 31 augustus




Speciale set, verkrijgbaar van 1 t/m 31 augustus
of zolang de voorraad strekt:

 (klik op de afbeelding voor een vergroting)

----------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte Stampin' Up! materialen vind je hieronder.
Zodra je op de afbeeldingen klikt, kom je in mijn webshop terecht.
Voor alleen productinformatie of een bestelling. Betalen kan met
een creditcard.

Extra info: de ruitjes-stempel op de voorste kaart is een nieuwe 
uit de najaarscatalogus, verkrijgbaar vanaf 5 september. Het is 
een grote achtergrondstempel (net als bijv. de houtstructuur) en
kost in clear €18,00.

Product List

Geen opmerkingen: