donderdag 27 september 2018

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Hallo! 

Ik heb de smaak van het kerst-kaarten-maken weer te pakken!
Dus ook vandaag op donderdag weer een kerstkaartje!


Ik heb de leuke en lieve sneeuwpopjes uit de set 'Spirited Snowmen' 
gebruikt.. In combinatie met het DSP (designpapier) 'Under the Mistletoe',
daar heb ik ook de grote kerstroos uit geknipt.


De sneeuwpopjes heb ik ingekleurd met de Blends, de 
alcohol markers van Stampin' Up!
De kaart doet mee op het blog '52 Weeks to Christmas'!


Ik ben vandaag de sponsor van de nieuwe challenge 
op dit blog.. Benieuwd wat de challenge is? Klik HIER.
Het pakketje hierboven stel ik beschikbaar en kun je 
dus winnen!!

Lieve groetjes,

-----------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik op maandag 
1 oktober. Geef jouw bestelling door voor zondagavond 
30 september 19u, via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
                                          producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen.
Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere informatie.
Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook
kunt bestellen. Betaling gaat dan per creditcard. Geen creditcard?

4 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Yvonne..echt schattig die sneeuwpop stempel

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Ynonne!
En een leuke prijs....ik ga zeker meedoen!
Groetjes Diny

Margot zei

Deze is leuk!!!

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, superleuk!