maandag 1 oktober 2018

Crazy for CAS - Herfst

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Challenge start om 8.00u / Challenge starts at 8.00h


Hallo! 

Welkom in deze nieuwe week! 
Het is de eerste maandag van de maand! Dus starten we vandaag met een
nieuwe challenge op het Crazy For CAS Challengeblog, klik HIER.
Daar zie je ook de werkstukken van de andere DT-leden.

Het is deze maand de bedoeling dat je inspiratie haalt uit de foto en
het thema is; Herfst! Ik heb de foto vrij letterlijk genomen :)


De foto die je gebruikt voor inspiratie:
Ik heb ook de kleuren precies overgenomen! 
Klik voor een vergroting op de foto.


Ik heb er nog een kaartje bij gemaakt, maar die is niet echt CAS..


De blaadjes zijn gemaakt met de baby-wipe techniek.
Daarmee krijg je alle kleurtjes in één blaadje!


Doe je ook gezellig met ons mee?? 

Lieve groetjes,



-----------------------------------------------------------------------------------------
Het is bijna World Card Making Day! 
Daarom verschuif ik de verzamelbestelling van deze week naar 
woensdag 3 oktober 12.00u. Geef een bestelling door voor deze tijd!

En in verband met mijn bruiloft op 12 oktober doe ik 
de eerstvolgende verzamelbestelling op vrijdag 19 oktober.
Ik las twee weken pauze in :)  
Geef jouw bestelling door voor donderdag 18 oktober 19u, 
via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com



MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
OOK TIJDENS DE KOMENDE TWEE WEKEN!!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen.
Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere informatie.
Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook
kunt bestellen. Betaling gaat dan per creditcard. Geen creditcard?

3 opmerkingen:

Wilma de Korte zei

Wat een supergave kaartjes, ik vind ze beide top!
Leuke techniek heb je gebruikt, moet ik ook eens doen ;)

Diny zei

Wat heb je twee prachtige kaartjes gemaakt Yvonne!
Ik vond het heel erg leuk om gastdesigner te mogen zijn.....het was mijn eerste keer!
Ik zag onder je berichtje iets staan.....er komen spannende tijden voor jullie aan....wat ontzettend leuk!
Geniet alvast van de voorbereidingen!
Lieve groetjes Diny

Iefje Ceulemans zei

Ik vind beide kaartjes prachtig! Mooie herfstkleuren met die babywipe techniek! Grtjs, Iefje