dinsdag 30 oktober 2018

Snowflakes are falling!!

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Vandaag valt er sneeuw!!!! Heel veel!

Hier op mijn website in ieder geval :) Buiten is het wel koud, maar
nog niet zo koud! Ik wil jullie de nieuwe en Limited Edition suite
'Snowflake Showcase' laten zien. Deze is vanaf donderdag, 1 november,
te bestellen. Alleen in de maand november en zolang de voorraad strekt!
Op is dus echt op!

De suite bestaat uit twee stempelsets, stansen, sneeuw-embellishments
en wit flock-papier. Afgelopen donderdag plaatste ik al een berichtje,
maar vandaag heb ik meer om te laten zien!

Ik heb de kaart, een lay-out, een cadeaudoosje en een hanger gemaakt.
Nog twee andere werkstukken zie je donderdag! 

Alle producten bij elkaar! Zie voor de gedetailleerde informatie
onderaan dit bericht..

De 2 stempelsets. Met de rechtse set kun je ook prachtige bloemen maken!
 Links: Snow is Glistening         Rechts: Happiness Surrounds

De stansen passen bij beide stempelsets!

 Metalen sneeuwvlok-embellishments      Whisper White Flock Papier 2st 12x12'

Ik heb gewerkt met Whisper White, Pool Party, zilver en voor een
paar accenten met zwart.

Ik maakte een scrap-layout op 30,5x30,5cm met een foto van Rob en mij
al lang geleden. Die dag was de wereld echt helemaal wit bevroren!

Ik heb het witte vel bestempeld met Pool Party.

Dit ornament heb ik niet zelf bedacht, maar het idee is van collega
Silwia Schreck, Artisan Design Team Member.. Ik vond hem zo 
leuk en heb hem nagemaakt. Donderdag nog een leuk ornament!

Dit is de kaart die ik donderdag ook al liet zien...

En ik versierde een doosje. Deze zilveren doosjes zijn kant-en-klaar
te koop en met een paar kleine details, maak je er een echt cadeautje van!

TIP:

Als je met deze stans-set aan de slag gaat, is het Sizzix-borsteltje wel
heel erg makkelijk! Zo kun je makkelijk de gedetailleerde sneeuwvlokken
uit de mal 'borstelen'. Ook vallen dan alle kleine friemeltjes er meteen uit.

Ben je benieuwd wat je nog meer kunt maken met deze producten?
Ik zal nog meer voorbeelden plaatsen, zolang de set verkrijgbaar is.

Daarnaast heb ik een bord op Pinterest gemaakt: klik HIER.
Dit bord zal ik steeds aanvullen met ideeën, ook zolang de set er is.

Dat was het voor vandaag! Ik hoop dat ik je weer inspiratie heb kunnen
geven! Mocht ik je kunnen helpen met een bestelling, hoor ik het graag!

Fijne dinsdag!!

Lieve groetjes, 



-----------------------------------------------------------------------------------------

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgen, maandag 29 oktober.
Geef jouw bestelling door voor vanavond, zondag 28 oktober, 19u
via een e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com
Daarna volgende week maandag weer!

MAAR dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!

Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt

en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
Bestel je boven de 50 euro? Dan zijn de verzendkosten GRATIS, anders €5,95.
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen.
Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere informatie.
Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook
kunt bestellen. Betaling gaat dan per creditcard. Geen creditcard?
Zie dan hierboven voor overige bestelinformatie.


Gebruikte Stampin' Up! materialen (je hebt ze natuurlijk 
niet allemaal persé nodig!!):

Product List

Geen opmerkingen: