dinsdag 20 november 2018

5 jaar!! Stampin' Up! demonstratrice

Ik heb iets te vieren!!!
Dit bericht blijft bovenaan staan t/m 25 November.
Scroll voor het nieuwste bericht naar beneden!



Lieve groetjes, 



-----------------------------------------------------------------------------------------

Ter informatie:

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandagochtend 19 november.
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 18 november, 19u via een 
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Omdat ik 26 november 5 jaar demo ben, ontvangt iedereen die mee besteld met de 
verzamel-bestellingen van 19 of 26 november een cadeautje!! Daarnaast ontvang je een lootje voor een trekking waarbij je een Stampin' Up! pakket kunt winnen!! 
Trekking na 26 november!

Dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd, door UPS! 
De verzendkosten komen dan op €5,95..
Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 
----------------------------------------------------------------------------------------------

3 opmerkingen:

Holly Saveur zei

Van Harte Gefeliciteerd met je 5-Jarig Jubileum!

Sigrids kreative ART zei

Congratulations!!!
x Sigrid

alma.heijenk@gmail.com zei

gefeliciteerd met je 5 jarig jubileum1