vrijdag 23 november 2018

De Stampin' Up! acties op een rij!!

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Vanaf vandaag t/m woensdag 28 november!
ONLINE EXTRAVAGANZA

Stampin' Up! heeft iedere twee dagen nieuwe acties uit de
JAARcatalogus met 10% korting.. MAAR..
Om het voor iedereen makkelijker te maken, geef ik t/m woensdag 
op ALLE producten uit de jaarcatalogus 10% korting!!!
Of het een inktpad, stempelset, Big Shot of papier is, maakt niet
uit!! Op alles 10%!



Alleen vandaag: BLACK FRIDAY

Alleen bij Yvonne is Stampin' op alle zwarte producten vandaag 15%
korting!! Hieronder vind je de producten, van de prijzen gaat nog de
korting af!!


5 JAAR Stampin' Up! DEMONSTRATOR!!
Komende maandag ben ik 5 jaar demonstatrice en daarom krijgt iedereen
die een bestelling doet van 25 euro of meer  een Stampin' Up! cadeautje!!



BESTELDATA
Vanavond om 20.00u doe ik een verzamelbestelling voor alle acties 
hierboven! Maar t/m woensdag 28 november verzamel ik ook alle
bestelling voor de 10% actie en doe ik in ieder geval nog een keer
een bestelling de deur uit! Geef jouw bestelling via een e-mailtje:
y_vanbruggen@hotmail.com

Zelf online bestellen kan natuurlijk ook! Dan bestel je de acties
die op dat moment lopen, dus 10% korting op de geselecteerde producten
van die dag! Je vindt de online shop in de sidebar, door op 'shop now' te
klikken.


Happy Black Friday!!!

Lieve groetjes, 



(Helaas deze week geen Challenges Donderdag, vanwege de drukte..
Volgende week wel weer!)

Geen opmerkingen: