donderdag 21 februari 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Tussen de bedrijven door heb ik voor vandaag toch weer twee kaartjes voor
challenges kunnen maken! Blijft leuk, want ook dit keer weer werd het weer
anders een kaartje maken dan ik zonder de challenges gedaan zou hebben!


Ik kwam er gisteren achter dat een lieve collega zwanger is! Wat een 
leuk nieuws! Dus ik wilde meteen een kaartje maken.. Ik heb mezelf
de uitdaging gegeven om de kleurtjes van het Global Design Project
te gebruiken, daar zit roze, blauw en groen in, dus die kan alle kanten op!


Klik HIER om naar het Challenge Blog te gaan en de voorbeelden van
het DesignTeam voor #GDP177 te zien. Mijn kaartje is met de bladeren
niet echt een standaard-zwanger-kaartje..


Ik haal vaak de Rectangle Stitched framelits dies tevoorschijn de
laatste tijd! Ook voor deze beide kaarten..


De tweede kaart is voor de nieuwe Liftchallenge! Ik heb een set gebruikt die
al heel lang ongebruikt in de kast lag.. Ik had al zoveel mooie voorbeelden 
hiermee gezien.. En nu kon hij eindelijk gebruikt worden!

Klik HIER om naar het Challengeblog te gaan. Het is de bedoeling dat je een
omlijst landschapje maakt op je kaart. 


Met de Waterfront set maak je in een handomdraai mooie landschapjes! 
Benieuwd wat je nog meer kunt doen met deze set? Klik dan HIER 
voor mijn Pinterest bord met alleen maar voorbeeldjes met deze set!

Wil je iets weten over gebruikte materialen, wil je iets bestellen
of kan ik je ergens anders mee helpen? Laat het weten! Ik help je graag..
Fijne donderdag!


Lieve groetjes, 



---------------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling is komende ZONDAG 24 februari. 
Een dagje eerder i.v.m. de voorjaarsvakantie. Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor ZONDAGmiddag 17u via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com.

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit! Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. Klik HIER om de online catalogi door te bladeren. De set van 5 rollen lint is helaas helemaal uitverkocht.

Vanaf vrijdag 15 februari zijn er drie extra uit te zoeken producten!!

 Klik HIER om de online brochure van de 2nd release in te zien!

Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

5 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Twee mooie kaarten Yvonne.
Fijne donderdag
Nancy

Marjan zei

Wat een mooie kaart voor je collega, maar de kaart voor de Liftchallenge is ook echt toppie!! Wat handig, die set, zo krijg je zeker een mooi landschapje. Dat heb je prachtig gedaan door ze goed te combineren. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

GerJanne zei

Twee prachtige kaartjes Yvonne! Die voor je collega is mooi, maar die voor de lift is minstens zo mooi!

Ankie vd Polder zei

Mooie kaart. (We hebben dezelfde stempelset gebruikt voor onze kaart, en toch allebei heel verschillend😎)

Cornelie zei

Mooi gedaan! Kan zo als ansicht verkocht worden ;-)
Leuk dat je weer meedoet, dank je wel Yvonne!