woensdag 6 februari 2019

Hawaii Bloghop - Alles is Liefde

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!

Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h


Hallo!!

Vandaag is er weer een bloghop: De Aloha Bloghop!! Ja, Hawaii! Degene die meedoen 
komen uit een groep met dames die een gooi doen naar het verdienen van de Stampin' Up! 
reis naar Hawaii. Ik ook :) Wie niet waagt! Het thema van deze bloghop is: Alles is Liefde!


Aloha Bloghop; Alles is liefde

Ik heb een set met een kaart en cadeautjes gemaakt. Leuke kleinigheidjes om te geven 
rondom Valentijn worden altijd gewaardeerd! Onderop ligt een plat gevouwen 'honeycomb
hart' welke je uit kunt klappen.. Ik heb erop gestempeld. 


Als eerste de kaart.. Tja, ik en een theekopje, die staat dus centraal op mijn werkstukken 
dit keer! Ik heb bloemen uit DSP (Designer Series Paper) geknipt en deze in het kopje geplakt. 


Dit kaarsje in een blikje is makkelijk te versieren en zoooo leuk! Die houd ik lekker zelf hihi..


En dan nog bedankjes met chocolaatjes erin. Deze maakte ik een hele serie!
Gisteravond was weer mijn maandelijkse teamavond, welke ik iedere maand voor mijn
team organiseer. Ik had dit bedankje, een 'Honeycomb hart' en een flesje water met een
wikkel voor iedereen op tafel gezet. Vind je het leuk om wat foto's te zien van zo'n avond?
Ik zet ze iedere maand op mijn Facebook-pagina: klik HIER.


Ik heb er heel wat gemaakt, voor de teamavond en een aantal workshops deze
en volgende week.. 
Dat was mijn bijdrage voor de bloghop! Benieuwd wat ik gebruikt heb aan materialen?
Scroll dan nog even verder naar beneden.. Veel plezier nog mer verder hoppen!! Je klikt
op de namen hieronder:


Lieve groetjes, 



---------------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 11 februari. 
Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor maandagmiddag 17u via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com.

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit! Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. Klik HIER om de online catalogi door te bladeren.

TER INFO: Het 'Botanical Butterfly' DSP uit de Sale-a-Bration is weer voorradig!

Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! 

Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.

Stampin' Up! benodigdheden
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

9 opmerkingen:

Margriet Siekman zei

Super leuke projecten. Dank ke wel voor de inspiratie. Ik ga snel aan de slag met deze set

Danielle zei

Wat een leuke projecten. Dat kaarsje is echt te cute!

Janneke zei

Wat een mooie projecten Yvonne ;O)

Durvina zei

Wat een gezellige post, heel uitnodigend😉

Liefs, Durvina

StampinCronelia zei

Leuk gedaan, ik ben echt fan van die set!

Suze Bonnema zei

Superleuk gedaan! Zo'n serie cadeautjes ziet er ook gezellig uit ;-)

elly zei

Superleuke cadeautjes! Het ziet er heel goed uit bij elkaar! Leuk gedaan.

StampinClubNederland zei

Ze zijn leuk die kaarsje in blik ;-). Gave projectjes heb je gemaakt, Yvonne. Groetjes, Yvonne

Anne-Marie zei

Wat een gezellige serie kadootjes, erg leuk! Die blikjes kaarsen zijn ook superleuk om te versieren.