vrijdag 1 februari 2019

Het SU-per Team! Challenge - Liefde

For English or another language, please use the translate
button on the right. Thank you for visiting my blog!


Nog een vervolgje op Challenges Donderdag! Want ook vandaag een kaartje voor een challenge,
nu de challenge op de speciale Facebook-pagina van mijn team. Iedereen kan meedoen door de
pagina te liken! Doe je met ons mee?? Klik HIER. Daar vind je ook de voorbeelden van de andere dames uit mijn team die meedoen!

Denk je erover om ook Stampin' Up! (hobby-) demo te worden? Denk er dan eens over om
in mijn gezellige team te stappen! Je vindt alle info HIER. Instappen tijdens de Sale-a-Bration maanden t/m 31 maart is extra leuk, waarom? Ik vertel je er graag meer over: stuur een mailtje naar y_vanbruggen@hotmail.com  en misschien doe je de volgende keer ook met ons mee!!


Het thema van de challenge voor februari is: Liefde!! Daarmee kun je alle kanten op en het 
hoeft echt niet alleen Valentijn te zijn! Dus laat je fantasie de vrije loop en zet je kaartje erbij.
Je maakt kans op een leuke prijs!


Ik heb deze leuke aap gebruikt uit de 'Hey Love' set en ingekleurd met
Blends. Onderaan dit bericht vind je alle info over de gebruikte materialen.



Een heel fijn weekend alvast en ik ben er maandag weer, met weer een challenge!
Hopelijk tot dan!

Lieve groetjes, 



---------------------------------------------------------------------------------------------
De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 4 februari. 
Wil je mee bestellen? Dat kan! 
Geef dan jouw bestelling door voor maandagmiddag 17u via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com.

De Sale-a-Bration is in volle gang. Zoek bij iedere 60 euro GRATIS een cadeautje uit! Klik HIER voor alle informatie en acties tijdens de Sale-a-Bration maanden. Klik HIER om de online catalogi door te bladeren.

Je kunt ook zelf bestellen via mijn online winkel. Je klikt dan op 'Shop now' in de sidebar, betaling gaat per creditcard. Wil je niet wachten op de eerstvolgende bestelling? Dan bestel ik apart voor jou en krijg je jouw bestelling voor €5,95 rechtstreeks toegestuurd vanuit Stampin' Up! 
Alles kan!! 

Heb je vragen of kan ik je ergens mee helpen? Mail me!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de producten die ik gebruikt heb op de voorbeelden uit bovenstaand bericht. Je kunt op de producten klikken, dan lees je alle informatie over dat product. Je zit dan ook in mijn online-winkel en kunt alles eventueel bestellen. Je kunt dat natuurlijk aanvullen met alle producten die je wenst, uit de lopende catalogi. Betaling gaat dan per creditcard.

Benodigdheden
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00


2 opmerkingen:

GerJanne zei

Hihihi... wat een leuke lover! Heel gaaf kaartje!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ooooo wat is hij schattig in die kleur!! Heb ik dan moeite mee, om een gorilla niet grijs te maken. Leuk die kaart, zie nu ook de gorilla's in de achtergrond.