dinsdag 23 april 2019

In mei: Everything is Rosy & Paper Pumpkin (met voorbeeld)

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


TER INFORMATIE

In mei zullen er TWEE kits uitkomen, welke voor een beperkte
tijd verkrijgbaar zullen zijn. Hieronder vind je alle informatie!


De eerste kit, of ook wel Medley genoemd, is: Everything is Rosy!
Een complete kit met stempels, stansen, papier, lint, verf en embellishments
in prachtige kleuren! Roze, blauw en rosegoud: een prachtige combinatie!


Dit is de stempelset uit deze kit:


De producten zijn NIET los verkrijgbaar, alleen als kit.


 De kosten voor deze kit zijn €97,00 en verkrijgbaar van 1 t/m 31 mei,
of zolang de voorraad strekt! Wacht dus niet te lang!
Hieronder zie je een aar voorbeelden, gemaakt met de kit.





Paper Pumpkin...
Misschien heb je er al wel eens van gehoord. Het is een maandelijkse
kit waarop je je kunt abonneren in Amerika. Er zit veel werk in het 
samenstellen van de kits, waaraan extra kosten zijn verbonden, vandaar 
dat de kitjes tot nu toe niet elders op de wereld verkrijgbaar waren.
MAAR nu is er éénmalig een speciale uitgave, welke iedereen kan bestellen!
Een Paper Pumpkin kit samengesteld door Shelli!

'Hugs from Shelli'


Wat er precies in zit, is nog een verrassing (dat is het iedere maand), 
maar ik kan je vast één kaartje en het stempelsetje laten zien!! 
Deze hebben we gemaakt/gebruikt als Make and Take tijdens OnStage.
Het geeft de sfeer van de kit weer:


Het is een mooie, beetje vintage look in prachtige kleuren.
Bestellen kan vanaf 15 mei, ook weer zolang de voorraad strekt.
De kosten zijn €26,00 voor de kit (excl. verzendkosten).

Wil je één of beide kits bestellen? Laat het dan weten! 
Stuur me een e-mailtje: y_vanbruggen@hotmail.com
en ik ga mijn best voor je doen om een kit te bemachtigen!

Tot gauw! 
Lieve groetjes,


(Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt 
heb, bestellen of zelf demo worden? Dat kan!! Stuur me een e-mailtje 
en ik help je graag: y_vanbruggen@hotmail.com
In de sidebar vind je de informatie over de eerstvolgende verzamelbestelling)

Geen opmerkingen: